ثبت نام
کسب درآمد با بازی اندروید

نحوه کسب درآمد با بازی اندروید

سرفصل‌های مقاله

شما به دنبال راهی هوشمندانه برای کسب درامد از بازی استفاده کسب درآمد با بازی اندروید از «زمان‌های خرابی» هستید کسب درآمد با بازی اندروید که هر از چند گاهی در طول روزهای شما اتفاق می‌افتد. در کسب درآمد با بازی اندروید همین راستا نام بازی های گوشی های هوشمند کسب درامد با گوشی بازی را شنیده اید.

که به شما این امکان را می دهد که به سادگی با استفاده کسب درامد با گوشی بازی از آنها درآمد کمی کسب کنید و کسب درامد از بازی این شما را بسیار شیفته خود می کند. کسب درآمد با بازی اندروید با این حال می ترسید با کلاهبرداری مواجه شوید.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله كسب درآمد از بازی بپردازید.

یا در هر صورت نمی دانید چگونه از همه آن سوء استفاده کنید، کسب درامد از بازی بنابراین از کسب درآمد با بازی اندروید کسب درامد با گوشی بازی کمک من می خواهید. همین طور است، درست است؟

در پاراگراف‌های بعدی این راهنما، در واقع، من این فرصت را خواهم داشت تا کسب درآمد با بازی اندروید در مورد برخی از برنامه‌ها برای کسب درآمد از طریق بازی در اندروید و iOS / iPadOS به شما بگویم که به شما امکان می‌دهد در حین سرگرم شدن با بازی‌ها، پول واقعی و / یا کوپن کسب کنید.

و سرگرمی های مختلف: آزمون ها، پازل، بازی های مهارتی و غیره. مطمئناً با استفاده از آنها نمی‌توانید ثروتمند شوید، اما می‌توانید بدون اینکه متعهد شوید و در واقع زمان را در خسته‌کننده‌ترین انتظارها سپری کنید، حقوق خود را کمی افزایش دهید.

کسب درآمد با بازی اندروید چگونه است؟

کسب درامد از بازی

اگر می‌خواهید بیشتر بدانید، کسب درامد از بازی خیالتان راحت باشد، برنامه‌هایی را که “بیشترین الهام بخش را به کسب درآمد با بازی اندروید شما می‌دهند” در میان برنامه‌هایی که می‌خواهم به شما بگویم شناسایی کنید و با دنبال کردن دستورالعمل‌های زیر آنها را آزمایش کنید.

برای شما آرزوی خواندن خوب و مهمتر از همه کسب درامد با گوشی بازی سرگرمی دارم!قبل از اینکه برخی از بهترین برنامه ها را برای کسب درآمد در حین بازی در نظر بگیریم، می خواهم اطلاعات مهمی در مورد نحوه عملکرد آنها به شما ارائه دهم.

اول از همه، کسب درآمد با بازی اندروید من می خواهم آنچه را که قبلاً در مقدمه مقاله بیان کردم تکرار کنم: برنامه های کاربردی از این نوع به کسب درآمد با بازی اندروید شما اجازه نمی دهد که چه کسی می داند چه رقمی کسب کنید.

شما می توانید آنها را به عنوان روشی نه چندان سخت برای جمع آوری چند یورو در نظر بگیرید تا از آن برای رفع هوس های کوچک یا تأمین مالی برخی از هزینه های شخصی استفاده کنید (مثلاً شارژ تلفن، خرید یک برنامه پولی، یک خرید آنلاین کوچک و غیره).

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله کسب درآمد با بازی بپردازید.

در مورد پرداخت‌ها، می‌توان آن‌ها را به صورت پول واقعی (معمولاً از طریق PayPal) یا با کوپن‌هایی کسب درامد از بازی که می‌توان کسب درآمد با بازی اندروید در آمازون یا سایر فروشگاه‌های آنلاین خرج کرد پرداخت کرد.

اما این اپلیکیشن ها با «دادن» پول به کاربران چه سودی می برند؟ ساده: هرچه افراد بیشتر از آنها استفاده کنند، درآمد بیشتری از تبلیغات دریافت می کنند، بنابراین بخش کوچکی از این درآمد به کاربران منتقل می شود. به همین دلیل است که مبالغی که می توان به دست آورد کم است.

کسب درامد با بازی اندروید چیست؟

با توجه به آنچه که اخیراً گفته شد، می‌خواهم در مورد برنامه‌ها (یا حتی خدمات آنلاین) که نوید درآمدهای کسب درآمد با بازی اندروید استراتوسفری را می‌دهند به شما هشدار دهم:

بیشتر اوقات آنها کلاهبرداری و کلاهبرداری هستند، بنابراین از آنها دوری کنید. در عوض، می‌توانید به برنامه‌هایی اعتماد کنید که وعده چند دلاری را از فعالیت‌های شما (و از تبلیغاتی که به شما نشان می‌دهند) می‌دهند، مانند موارد ذکر شده در زیر.Big Time (اندروید / iOS / iPadOS)زمان بزرگ.

اولین برنامه ای که به شما توصیه می کنم امتحان کنید Big Time است که به شما امکان می دهد بازی های زیادی کسب درآمد با بازی اندروید را انجام دهید و از طریق آنها بلیط کسب کنید که از طریق آنها می توانید.

در استخراج دوره ای که به طور خودکار انجام می شود و به شما امکان می دهد جوایز نقدی کوچکی (که بخشی است) شرکت کنید. از درآمدهای تبلیغاتی به دست آمده توسط توسعه دهندگان برنامه). برای اندروید و iOS / iPadOS در دسترس است.

پس از نصب و راه اندازی Big Time در دستگاه خود، دکمه Connect with Facebook را فشار دهید، اگر می خواهید کسب درآمد با بازی اندروید با حساب فیس بوک خود ثبت نام کنید، یا دکمه کسب درآمد با بازی اندروید را فشار دهید تا با استفاده از یک آدرس ایمیل در برنامه ثبت نام کنید. معتبر است.

پست الکترونیکی پس از ثبت نام، دکمه Next را سه بار پشت سر هم فشار دهید، کسب درامد از بازی رگه های اطلاعاتی که نحوه عملکرد برنامه را نشان می دهد را بخوانید و دکمه Play را فشار دهید.

در این مرحله، یکی از بازی‌های موجود را انتخاب کنید (با بالا رفتن سطح، سایر بازی‌ها باز می‌شوند) و دستورالعمل‌هایی کسب درآمد با بازی اندروید را که روی صفحه به شما داده شده است، دنبال کنید تا سعی کنید تعداد زیادی بلیط را جمع‌آوری کنید:

در سمت چپ بالای صفحه اصلی برنامه نشان داده شده است. هنگامی که بلیط های خود را تهیه کردید، فقط باید منتظر بمانید تا قرعه کشی انجام شود و امیدوار باشید که جوایزی دریافت کنید.

برای اینکه ببینید قرعه کشی بعدی چه زمانی انجام می شود، فقط کسب درامد با گوشی بازی به آنچه در بالا سمت راست، در کنار عبارت Backwards برای قرعه کشی نشان داده شده است توجه کنید.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله بازی پولساز ایرانی بپردازید.

همچنین می‌توانید بلیت‌های به‌دست‌آمده از بازی‌ها را بدون استفاده از آنها برای شرکت کسب درآمد با بازی اندروید در قرعه‌کشی روزانه به دلار تبدیل کنید. چگونه آن را انجام می دهید؟

روی نماد کیف پول (پایین سمت راست) فشار دهید، علامت دلار را در پایین سمت چپ کسب درامد از بازی کادر باز شده فشار دهید و طبق دستورالعمل هایی که روی صفحه می بینید، تبدیل را ادامه دهید.

لطفاً توجه داشته باشید که برای دریافت تبدیل مربوطه باید حداقل 10000 بلیط جمع آوری کنید که به طور خاص 0.10 دلار است. برای درخواست پرداخت کافیست روی دکمه سایت پی پال کلیک کنید.

در سمت راست پایین و اطلاعاتی را در اختیار برنامه قرار دهید تا از طریق PayPal به شما کسب درآمد با بازی اندروید پرداخت کند.مسابقه زنده (اندروید / iOS / iPadOS)یکی از بهترین برنامه ها برای کسب درآمد از بازی در iOS، iPadOS و Android Live Quiz است.

این اپلیکیشنی است که توسط خانه نرم‌افزاری ایتالیایی Bending Spoons ساخته شده است که از طریق آن می‌توان به آزمون‌های روزانه پاسخ داد و جوایزی را در قالب کوپن‌های آمازون به دست آورد که به بازیکنانی که به تمام سؤالات مسابقه به درستی پاسخ می‌دهند تقسیم می‌شود.

پس از نصب و راه اندازی Live Quiz در دستگاه Android یا iOS / iPadOS خود، کادرها را علامت بزنید تا کسب درآمد با بازی اندروید تأیید شود که سن قانونی دارید،

شرایط و ضوابط سرویس و کسب درآمد با بازی اندروید قوانین مسابقه را خوانده اید / پذیرفته اید، سپس بر روی ادامه ضربه بزنید.سپس دکمه Continue را چهار بار پشت سر هم فشار دهید و دکمه های Start و Accept را فشار دهید.

سپس روی نماد چرخ واقع در صفحه اصلی برنامه فشار دهید، مورد Collection data را در منوی باز شده انتخاب کنید و کسب درامد با گوشی بازی آدرس ایمیل و شماره تامین اجتماعی خود را در فیلدهای متنی مناسب وارد کنید.

در این مرحله، فقط باید منتظر پایان شمارش معکوس در صفحه اصلی Live Quiz باشید: در زمان مشخص کسب درآمد با بازی اندروید شده، در واقع می توانید به مسابقه روز دسترسی داشته باشید و سعی کنید جایزه نشان داده شده در مسابقه را ببرید.

صفحه نارنجی که در صفحه اصلی برنامه قرار دارد.یادآوری می کنم که شما فقط 10 ثانیه فرصت دارید تا به سوالات پاسخ دهید و از بین سه گزینه پاسخ از بین موارد پیشنهادی یکی را انتخاب کنید. کسب درامد از بازی همچنین برای بدست آوردن برد باید به همه اینها پاسخ صحیح بدهید.

اگر یک یا چند پاسخ اشتباه دریافت کردید، می توانید مسابقه را ادامه دهید و سعی کنید برای شرکت در کسب درآمد با بازی اندروید جایزه هفتگی امتیاز جمع آوری کنید.

پس از آزمایش BOT ها و سایر برنامه ها برای یافتن منبع درآمد جایگزین، 3 برنامه برای کسب درآمد آنلاین در حین بازی پیدا کردم. خب بله! آنها برای بازی کردن به شما پول می دهند و 100% کار می کنند.توضیح کوچک:

همه این برنامه ها با یک سیستم پاداش در مواجهه با چند دقیقه بازی در برنامه های مختلفی که به ما پیشنهاد می شود کار می کنند.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله آموزش کسب درآمد از بازی بپردازید.

هر برنامه پاداش خاص خود را دارد. این سیستم‌ها از تبلیغات موجود در بازی‌ها درآمد کسب می‌کنند و از ما کسب درآمد با بازی اندروید خواسته می‌شود تا جلو برویم.اما اجازه دهید.

کسب درامد با گوشی بازی

کسب درامد با گوشی بازی

مطمئناً این برنامه ای برای کسب درآمد آنلاین سریع و آسان است. همچنین برنامه ارجاع خاص خود را دارد: 25٪ از سکه های کسب درآمد با بازی اندروید به دست آمده برای شما و دوستانتان به اضافه یک جایزه یکباره با اضافه کردن یک دوست معادل 250 سکه.

اگر می خواهید آن را تست کنید این لینک است: پول خوب با تشکر از پیوند من، شما 25٪ از سکه های من را به علاوه یک جایزه 2555 سکه کسب درامد از بازی برای شروع کسب خواهید کرد.Cash’em All تقریباً به همین روش کار می کند.

پرداخت ها را همیشه می توان در Paypal، Amazon، Zalando یا Itunes دریافت کرد. من شخصا فقط از پی پال استفاده کسب درآمد با بازی اندروید کرده ام و تایید می کنم که پرداخت در 24 ساعت رسیده است!

با این حال، مایلم به این نکته اشاره کنم که سیستم مشخص می کند که بر اساس تعداد درخواست های پرداختی که دریافت می کند، دریافت اعتبار یا کوپن بازخرید شده ممکن است تا 5/7 روز کاری طول بکشد.

همچنین در این مورد یک برنامه ارجاع وجود دارد: 25٪ از سکه های بدست آمده توسط دوستان شما و به ازای هر دوست اضافه شده 250 سکه شما را شناسایی می کند.

اگر می خواهید آزمایش آن را شروع کنید اینجا را کلیک کنید: Cash’em All شما 25% از سکه های من را به کسب درآمد با بازی اندروید دست خواهید آورد.ایستگاه برنامه App Station در واقع اولین اپلیکیشنی است که من تست کردم.

حدود 6/7 ماه عالی کار کرد، سپس متأسفانه به من پرداخت نکرد. حیف شد چون عملکردم عالی بود. بنابراین من نمی خواهم آن را به طور کامل توصیه کنم. می توانید آن را امتحان کنید و تا زمانی که ماندگار است از آن استفاده کنید. وقتی خراب می شود، صبر…

چگونه کار می کند؟ هیچ چیز ساده تر نیست!روی لینک کلیک کنید: App Station و ثبت نام کنید. کسب درامد از بازی شما نیازی کسب درآمد با بازی اندروید به کیف پول مجازی ندارید،

می توانید جوایز خود را در حساب Paypal، Amazon، Itunes یا Zalando دریافت کنید. جوایز از 0.3 یورو شروع می شود و بر اساس امتیاز انباشته شما تا 20.00 یورو می رسد.

می توانید دوستان خود را به استفاده از همین سیستم کسب درآمد با بازی اندروید با لینک ارجاع خود دعوت کنید که به شما امکان می دهد 25٪ از امتیازات (یا سکه های) کسب شده توسط آنها و 25٪ از سکه های کسب شده توسط شما را دریافت کنید.

درست متوجه شدید هر 3 برنامه کم و بیش یکسان کار می کنند. بازی ها نیز کم و بیش یکسان هستند به کسب درآمد با بازی اندروید جز چند تفاوت جزئی.

بازی با گوشی شما را ثروتمند نمی کند، اما این 6 برنامه بازی به شما این امکان را می دهد که سرگرم شوید و مقداری پول نقد اضافی به دست آورید.هر کسی می‌تواند از چند دلار اضافی استفاده کند،

اما پیدا کردن یک راه خوب برای کسب درآمد بیشتر در اوقات فراغت دشوار است.بعلاوه، مدیریت بسیاری از مشاغل جانبی ممکن است دشوار یا خسته کننده باشد. 

در حالی که آنها شما را ثروتمند نمی کنند، برنامه های زیادی وجود دارند که به شما برای بازی کردن یا کسب درآمد با بازی اندروید انجام کارهای ساده در تلفنتان پاداش می دهند.

برخی از این برنامه ها به افرادی که کسب درامد از بازی از آنها استفاده می کنند پول واقعی پرداخت می کنند. ده ها مورد از این برنامه ها وجود دارد، و بله، بسیاری از آنها خشن یا کلاهبرداری هستند.

اما برخی هستند که نه تنها مشروع هستند، بلکه ارزش آن را دارند.شما نمی‌توانید شغل تمام وقت خود را با این برنامه‌ها جایگزین کنید، اما آنها می‌توانند چند دلار اضافی به شما بدهند تا بتوانید با چیزهای خوبی از خود پذیرایی کنید.

این سایت طیف گسترده ای از راه ها را برای کسب امتیاز پاداش به نام Swagbucks ارائه می دهد. می‌توانید کسب درآمد با بازی اندروید در نظرسنجی‌ها شرکت کنید، در اینترنت جستجو کنید،

ویدیوها را تماشا کنید، برای پیشنهادهایی مانند آزمایش‌های رایگان محصولات مختلف ثبت‌نام کنید، یا از پورتال خرید وب‌سایت برای کسب جوایز هنگام خرید آنلاین استفاده کنید.

مرکز بازی Swagbucks چند دسته مختلف از بازی ها، از جمله بازی های نقدی را ارائه می دهد. شما می توانید این بازی ها را به صورت رایگان انجام دهید، اما چیزی به دست نخواهید آورد.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله بهترین بازی برای کسب درآمد بپردازید.

اگر به مهارت های خود اطمینان دارید، این بازی ها مسابقات بازیکن در مقابل بازیکن را همراه با جوایز نقدی ارائه کسب درآمد با بازی اندروید می دهند. مشکل اینجاست که برای بازی کردن باید هزینه ورودی پرداخت کنید.

اگر برنده شوید، می توانید کسب درآمد با بازی اندروید سود کنید، اما اگر بازی را ببازید، کسب درامد از بازی مانند هر شرط بندی، پول خود را از دست خواهید داد.اما Swagbucks به شما تخفیف برخی از هزینه های عضویت را می دهد.

چقدر می توانید درآمد کسب کنید: 2 تا 4 دلار در ساعت.هزینه بازی چقدر است: کسب درآمد با بازی اندروید رایگان روش پرداخت: پی پال و گیفت کارت MyPoints یک وب‌سایت بسیار شبیه به Swagbucks است که برای فعالیت‌هایی مانند نظرسنجی، تماشای ویدیو و بازی‌ها پاداش ارائه می‌کند.

MyPoint بیشتر بر کسب درآمد هنگام خرید تمرکز می‌کند، و هنگامی که از فروشگاه یا وب‌سایت خرده‌فروشی خرید می‌کنید تا 40 درصد امتیاز به شما پاداش می‌دهد. این سایت همچنین کوپن هایی ارائه می دهد که می توانید از آنها برای صرفه جویی بیشتر در هنگام خرید استفاده کنید.

اگر می‌خواهید در حین سرگرمی جوایزی کسب کنید، هیچ بازی وجود نخواهد داشت، اما می‌توانید کسب درآمد با بازی اندروید نظرسنجی‌های MyPoints را پر کنید یا به سؤالات نظرسنجی در سایت پاسخ دهید.

این اقدامات به شما کمک می کند بدون نیاز به خرج کردن پول خود امتیاز جمع آوری کنید.می‌توانید MyPoint‌های خود را برای پولی که به حساب PayPal خود ارسال می‌کنید،

نقد کنید یا می‌توانید آنها را برای کارت‌های هدیه از خرده‌فروش‌های مختلف بازخرید کنید. شما همچنین می توانید امتیازات خود را به مایل United MileagePlus تبدیل کنید، بنابراین در پرواز بعدی خود صرفه جویی کنید.

3. بازی اشتباه.محل بازی: اندروید.چقدر می توانید درآمد کسب کنید: 3 تا 5 دلار در ساعت.هزینه بازی چقدر است: کسب درآمد با بازی اندروید رایگان.روش پرداخت: کارت هدیه.Mistplay یک برنامه فقط اندرویدی است که به شما برای انجام بازی های مختلف در گوشی خود پاداش می دهد.

هنگامی که Mistplay را دانلود و باز می کنید، با لیستی از بازی های مختلف در دسترس برای بازی مواجه خواهید شد. شما می توانید هر یک از بازی های لیست شده را انتخاب کنید، آن را دانلود کنید و شروع به بازی کنید تا شروع به کسب پاداش کنید.

روش کسب درآمد با بازی اندروید

Mistplay دارای سه ارز مختلف پاداش است که می توانید کسب درامد از بازی کسب کنید: GXP، PXP، و واحد. PXP یا امتیاز تجربه بازیکن، کسب درآمد با بازی اندروید به حساب شما گره خورده است.

هر بار که از طریق Mistplay بازی می کنید، PXP کسب می کنید. داشتن سطوح بالاتر PXP سرعت کسب GXP را نیز افزایش می دهد.GXP یا امتیازات تجربه بازی به بازی‌های خاصی که از طریق برنامه بازی می‌کنید مرتبط است.

اگر به بازی جدیدی بروید، از 0 GXP برای آن بازی شروع خواهید کرد. GXP منقضی نمی‌شود یا کاهش کسب درآمد با بازی اندروید می‌یابد، بنابراین همیشه می‌توانید به بازی‌هایی که در گذشته بازی کرده‌اید بازگردید.واحدها ارزی هستند که می‌توانید.

برای پاداش‌هایی مانند کارت‌های هدیه بازخرید کنید. تعداد واحدهایی که می توانید کسب کنید از بازی به بازی دیگر و تعداد GXP که می توانید در یک بازی داشته باشید متفاوت است. بازی‌ها ممکن است سطوح مختلفی از وحدت را روز به روز ارائه دهند.

بنابراین در حالی که تخصص در یک بازی می‌تواند راه خوبی برای ساخت GXP باشد، ممکن است بتوانید کسب درآمد با بازی اندروید با انجام بازی‌های مختلف درآمد بیشتری کسب کنید.به طور کلی، شما 3 تا 5 دلار در ساعت به دست خواهید آورد و زمانی که حدود 5 دلار واحد به دست آوردید،

می توانید از جوایز خود استفاده کنید. در برخی مواقع، می توانید با انجام مداوم سری بازی ها یا با شرکت در مسابقات، درآمد خود را افزایش دهید.4. دفتر تسویه ناشران.

این هدایا شامل قرعه‌کشی‌های چند میلیون دلاری و بازی‌های برنده آنلاین یا اسکرچ کارت به ارزش صدها کسب درآمد با بازی اندروید دلار است.یا هزاران دلار شانس اکثر این بازی ها طولانی است، بنابراین احتمالاً در بیشتر موارد چیزی برنده نخواهید شد.

با این حال، این بازی ها می توانند یک راه سرگرم کننده برای گذراندن زمان باشند و شانس کمی برای برنده شدن در یکی از مسابقات بزرگ وجود دارد که می تواند زندگی شما را تغییر دهد.

5. بازی طولانی محل بازی: آیفون، اندروید چقدر می توانید درآمد کسب کنید: بسیار متغیر هزینه بازی چقدر است: رایگان روش پرداخت: واریز نقدی به حساب پس انداز شما.

Long Game یکی دیگر از برنامه های منحصر به فرد است که به شما برای بازی پاداش می دهد. اساس کسب درآمد با بازی اندروید برنامه بازی طولانی یک حساب چک و پس انداز است.

این حساب ها مانند حساب های چک و پس انداز در سایر بانک ها عمل می کنند. کسب درامد از بازی حساب پس انداز 0.1% APY پرداخت می کند و حساب جاری هیچ بهره ای پرداخت نمی کند.

وقتی به حساب پس انداز بازی طولانی خود پول واریز می کنید، سکه به دست خواهید آورد. همچنین می‌توانید ثبت‌نام کنید تا خریدهای کارت نقدی خود را به دلار بعدی گرد کنید و به‌طور خودکار پس‌اندازهای اضافی را واریز کنید.

این به شما این امکان را می دهد که هر بار که از کارت نقدی خرید می کنید، سکه به دست آورید.می توانید کسب درآمد با بازی اندروید برای شرکت در قرعه کشی ها یا بازی های مختلف در برنامه بازی طولانی، سکه ها را بازخرید کنید. اگر در بازی ها خوب عمل کنید، می توانید جوایز نقدی برنده شوید.

برخی از بازی‌ها صدها یا هزاران دلار جوایز نقدی ارائه می‌دهند و بخت‌آزمایی‌های Long Game جوایزی تا 1 میلیون دلار در گذشته اهدا کرده‌اند.اگر برنده شوید، لانگ گیم پول را مستقیماً به حساب شما واریز می کند.

در حالی که بازی طولانی می تواند راهی سرگرم کننده برای پس انداز کردن و کسب مقداری پول نقد اضافی کسب درآمد با بازی اندروید با بازی باشد، ارزش آن را دارد که هزینه فرصت را در نظر بگیرید.

بسیاری از حساب‌های پس‌انداز آنلاین، نرخ‌های بهره‌ای بیش از 0.1% APY Long Game ارائه می‌دهند. می‌توانید نرخ‌هایی تا 1% APY را همانطور که می‌خواهید در Chime پیدا کنید.

بسته به مقداری که باید در پس انداز خود بگذارید، می توانید از حسابی با نرخ بهره بالاتر نسبت به بازی در برنامه بازی طولانی درآمد بیشتری کسب کنید.

6. هدیه دادن.محل بازی: آیفون و اندروید.چقدر می توانید درآمد کسب کنید: متغیر.هزینه بازی چقدر کسب درآمد با بازی اندروید است: رایگان (0.50 دلار در هر بازی پس از دو چرخش رایگان در روز).روش پرداخت: نقدی و پرداخت وام دانشجویی شما Givling یک برنامه چیزهای بی اهمیت است که برای iPhone و Android در دسترس است که پاداش های نقدی ارائه می دهد و به افرادی که بدهی دانشجویی دارند کمک می کند وام های خود را بازپرداخت کنند.دو راه برای کسب درآمد از طریق Givling وجود دارد.

اولین مورد این است که بازی های روزانه Givling را انجام دهید. شما می توانید تا دو بار در روز بازی کنید. هر بار کسب درآمد با بازی اندروید که بازی می‌کنید، به یک تیم سه نفره ملحق می‌شوید و تا زمانی که دور را به پایان برسانید یا سؤالات زیادی را از دست بدهید،

به سؤالات واقعی یا نادرست پاسخ می‌دهید. به هر سوالی که به درستی پاسخ دهید، امتیاز کسب می کنید. اگر تیم شما در پایان یک دوره مسابقه بالاترین امتیاز را کسب کند، پول جایزه را تقسیم خواهید کرد.

راه دوم کسب درآمد، انجام بازی های روزانه است که امتیازات صف را برای شما به ارمغان می آورد. Givling برای افرادی کسب درآمد با بازی اندروید که بدهی وام دانشجویی دارند یک صف تامین مالی کسب درامد از بازی جمعی ایجاد می کند.

هنگام انجام بازی های Givling تبلیغات را مشاهده خواهید کرد. این شرکت بخشی از درآمد حاصل از این تبلیغات را می گیرد و از آن برای پرداخت بخش بزرگی از بدهی دانشجویان بازیکنان استفاده می کند. همچنین می توانید پیشنهادات حامیان مالی را برای کسب امتیاز صف تکمیل کنید.

سوالات متداول.اینها تعدادی از سوالات متداول در مورد بازی ها برای کسب درآمد هستند.6 بازی و برنامه ای که کسب درآمد با بازی اندروید پول واقعی پرداخت می کنند آیا می توانید کسب درآمد با بازی اندروید با این برنامه ها و وب سایت ها از کارت اعتباری پاداش استفاده کنید؟

بله، اگر برنامه‌ای به شما اجازه می‌دهد تا از طریق خرید کسب درآمد کنید، کسب درامد از بازی معمولاً می‌توانید از کارت اعتباری پاداش همراه با برنامه استفاده کنید. این یک استراتژی خوب برای دو برابر کردن درآمد شما است.

آیا این برنامه ها ارزش تلاش را دارند؟واقعیت این است که اکثر برنامه‌هایی که برای بازی کردن به شما کسب درآمد با بازی اندروید پول می‌دهند، مبالغ بسیار کمی می‌پردازند یا فقط شانس کمی برای دریافت یک پرداخت بزرگ ارائه می‌دهند.

اگر هدف اصلی شما کسب درآمد است، احتمالاً این برنامه ها ارزشش را ندارند. کار کردن با ساعات طولانی‌تر در محل کار معمولی‌تان یا کار کردن در یک شغل جانبی احتمالاً سود بیشتری نسبت کسب درآمد با بازی اندروید به انجام این بازی‌ها دارد.

آیا می توانید با انجام بازی در تلفن خود درآمد کسب کنید؟

یکی از شناخته شده ترین برنامه های پولی برای بازی، گیمرها می توانند Swagbucks را در برنامه های آیفون و اندروید خود بازی کنند. شما همچنین می توانید در سایت آنها بازی کنید.

آیا بازی ها پول واقعی پرداخت می کنند؟

یکی از بهترین و آسان‌ترین راه‌ها برای کسب درآمد آنلاین، انجام بازی‌های پی پال است. بله درست شنیدید! بازی های پی پال در واقع به شما پول واقعی می دهند. همیشه داشتن پول نقد در جیب و ارز در حساب بانکی خود احساس خوبی دارد.

کدام اپلیکیشن پول واقعی می دهد؟

Swagbucks. به محض ثبت نام در Swagbucks (در دسترس برای iOS و Android) با پاداش ثبت نام 10 دلار درآمد کسب می کنید. برنامه تحقیقات بازار دیگ بخار به شما این امکان را می دهد که با نظرسنجی، خرید آنلاین یا انجام بازی ها امتیاز جمع آوری کنید.

کسب درآمد با بازی اندروید
درآمد با بازی اندروید

کارگردان: کودکان

تاریخ ایجاد شد: 2022-06-02 00:29

امتیازدهی ویرایشگر:
4.9

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − نه =