ثبت نام
یادگیری برنامه نویسی از صفر

یادگیری برنامه نویسی از صفر به طور کامل

سرفصل‌های مقاله

چگونه برنامه نویسی را شروع یادگیری برنامه نویسی از صفر می کنید؟به راهنمای من در مورد نحوه شروع کدنویسی به عنوان یک مبتدی یادگیری برنامه نویسی از صفر خوش آمدید! این راهنما ایجاد شده است تا به یک مبتدی بهترین شروع ممکن را بدهد.اغلب این یادگیری برنامه نویسی از صفر سوال برای من پیش می آید.

در این مقاله بهترین راه برای شروع کدنویسی را خواهید آموخت.اگر در تشخیص PHP از جاوا اسکریپت یا میزبانی از نام دامنه مشکل دارید، این مکان برای یادگیری برنامه نویسی از صفر شما مناسب است. بیایید نحوه کدنویسی را یاد بگیریم.

یادگیری برنامه نویسی از صفر

چرا باید در توسعه نرم افزار شرکت کرد؟قبل از شروع به آموزش نحوه شروع برنامه نویسی، مفید است که ابتدا بدانید که چرا می خواهید یاد بگیرید چگونه نرم افزار یادگیری برنامه نویسی از صفر توسعه دهید. دلایل خوبی وجود دارد که چرا باید کدنویسی را یاد بگیرید.

در اینجا به برخی از آنها اشاره می کنیم:برنامه نویسی مهارتی است که در صنعت فناوری تقاضای زیادی دارد.
مشاغل کدنویس می توانند به شما این امکان یادگیری برنامه نویسی از صفر را بدهند که در هر مکانی کار کنید، مهم نیست که کجا می خواهید. تنها چیزی که نیاز دارید یک کامپیوتر و اینترنت است!

کدنویسی یکی از مهم ترین مهارت هایی است که باید در زمینه حرفه ای مدرن داشته باشید. بسیاری از جذاب ترین مشاغل در زمینه های حرفه ای جدید امروزه در یادگیری برنامه نویسی از صفر زمینه ارزهای دیجیتال و هوش مصنوعی هستند. برنامه نویسی برای هر دو سیستم بسیار مهم است.

یادگیری برنامه نویسی چالشی است که به سرعت جواب می دهد. پس از مدت کوتاهی از آنچه می توانید برنامه ریزی کنید شگفت زده خواهید شد.مهارت هایی که یاد یادگیری برنامه نویسی از صفر می گیرید در آینده بیشتر و بیشتر مرتبط خواهند شد. از این گذشته، صنعت فناوری تنها در حال بزرگ‌تر شدن است.

مشاغلی که به تخصص خاصی مانند مهارت های برنامه نویسی نیاز دارند، دستمزد بسیار خوبی دریافت می کنند.برای یادگیری نحوه کدنویسی نیازی به مدرک یادگیری برنامه نویسی از صفر دانشگاهی/دانشگاهی ندارید. فقط برو جلو برنامه نویسی برای مبتدیان – شروع قبل از اینکه یاد بگیریم چگونه برنامه نویسی را شروع کنیم.

مهم است که ابتدا به یک هشدار کوچک توجه کنیم. در ابتدا، کدنویسی چالش برانگیز خواهد بود – شما اساساً در حال یادگیری یک زبان جدید برای به اشتراک یادگیری برنامه نویسی از صفر گذاشتن ایده هستید! بهترین راه برای شروع به عنوان یک مبتدی وجود ندارد.اگر در این کار کاملاً تازه کار هستید، همه چیز کمی عجیب خواهد بود.

به آن ادامه دهید. هر چه بیشتر کد کنید، احتمال بیشتری وجود دارد که یک “لحظه آها” مهم دریافت کنید و همه چیز منطقی خواهد بود.برنامه نویسی همه یادگیری برنامه نویسی از صفر چیز در مورد حل مسئله است. به خاطر سپردن تمام توابع که خطوط مختلف کد را تولید می کنند، خیلی مهم نیست (البته این کار مفید است).

پیشنهاد می کنیم مقاله آموزش برنامه نویسی از صفر را مشاهده کنید.

اگر فراموش کردید که چگونه کار خاصی را انجام دهید، می توانید ویژگی ها را جستجو کنید! مهارت های شما به عنوان یک حل کننده مشکل در طول زمان توسعه یادگیری برنامه نویسی از صفر می یابد.نحوه شروع کدنویسی – اصول اولیه برای بسیاری، علم کامپیوتر و برنامه نویسی مانند مهارت های بیگانه به نظر می رسد که درک آنها غیرممکن است.

به همین دلیل است که این راهنمای مبتدیان از ابتدا شروع می شود. در حالی که قبلاً باید درک کنید که شبکه‌ها و سیستم‌های رایانه‌ای چگونه با یکدیگر یادگیری برنامه نویسی از صفر تعامل دارند، هنوز هم ایده خوبی است که از لیست زیر به خودتان تجدید نظر کنید.هنگام یادگیری کدنویسی، چند نکته وجود دارد که باید بدانید:

اصول اولیه علوم کامپیوتر را بیاموزید. منابع بسیار خوبی در وب وجود دارد. قبل از شروع برنامه نویسی، به یک پایه محکم از نحوه عملکرد کامپیوترها نیاز دارید!درک اینکه یادگیری برنامه نویسی از صفر چگونه رایانه های مختلف در شبکه های مختلف می توانند با یکدیگر تعامل داشته باشند، مهم است.

یادگیری برنامه نویسی از صفر برای نوجوانان 

این امر درک مفاهیمی را که بعداً مطرح می شوند آسان تر می کند.با خط فرمان (cmd.exe در ویندوز) آشنا شوید. در نهایت شما مانند یک هکر سطح بالا احساس خواهید یادگیری برنامه نویسی از صفر کرد! تایپ کردن در خط فرمان در ابتدا می تواند کمی دلهره آور باشد. با این حال، انجام یک اشتباه واقعی بسیار دشوار است!

در مرحله بعد، مهم است که بدانید چگونه یک وب سایت را توسعه دهید و آن را به یک دامنه متصل کنید. این موضوع شما را تحت تأثیر قرار نخواهد داد، اما در مسیر توسعه‌دهی یادگیری برنامه نویسی از صفر شما از اهمیت اساسی برخوردار است.تفاوت نرم افزار و سخت افزارتمام قطعات کامپیوتری که می توانید آنها را لمس کنید.

و گاهی اوقات لگد و پرتاب می کنید سخت افزار نامیده می شوند. کامپیوتر شما برنامه هایی را اجرا می کند که شما استفاده می کنید. به عنوان مثال، شما در یادگیری برنامه نویسی از صفر حال حاضر از یک مرورگر یا یک برنامه استفاده می کنید.این برنامه ها در کامپیوتر ذخیره می شوند و به همین دلیل نرم افزار نامیده می شوند.

پیشنهاد می کنیم مقاله آموزش رایگان برنامه نویسی از صفر را مشاهده کنید.

نرم افزار چون نمی توانید آن را لمس کنید. حتی اگر گاهی اوقات نرم افزار ما را وسوسه کند که سخت افزار را نفرین کنیم. شما می خواهید برنامه نویسی را یاد بگیرید، یادگیری برنامه نویسی از صفر یعنی می خواهید یاد بگیرید که چگونه نرم افزار توسعه دهید.زبان های برنامه نویسی اولیه را یاد بگیرید.

مهم نیست که چه چیزی را می خواهید کدنویسی کنید، باید حداقل بر یک ابزار مسلط باشید. و این زبان برنامه نویسی است.زبان های برنامه نویسی امروزی همگی بر یادگیری برنامه نویسی از صفر اساس یک طرح مشابه کار می کنند و عناصر اولیه یکسانی دارند. وقتی این عناصر اساسی را یاد گرفتید.

تجربه کافی با آن به دست آورده اید، پس می توانید نسبتاً به راحتی به زبان برنامه نویسی دیگری تغییر دهید. واقعاً مهم نیست که در هنگام یادگیری کدام زبان برنامه نویسی را اول انتخاب یادگیری برنامه نویسی از صفر می کنید. هر برنامه نویسی اولین زبان برنامه نویسی مورد علاقه خود را دارد و آن را به شما پیشنهاد می کند.

شما می توانید در مقاله ای جداگانه در مورد مواردی که هنگام انتخاب زبان برنامه نویسی باید در نظر بگیرید، بدانید، زیرا این همان جایی است که مستقیماً پیش یادگیری برنامه نویسی از صفر می رود.اولین چیزی که هر برنامه نویس مبتدی یاد می گیرد این است که باید یک زبان برنامه نویسی را یاد بگیرد. زبان برنامه نویسی فقط یک ابزار است.

مشکل این است: آنها به شما یاد می دهند که از چکش استفاده کنید و سپس از شما می خواهند که از دانش برای ساختن خانه خود استفاده کنید. تو یادگیری برنامه نویسی از صفر موفق نمیشی، نه؟ دقیقاً به همین دلیل است که بسیاری در ابتدا شکست می خورند.

هنوز چند چیز کم است که قبل از ساختن خانه باید بدانید. شما نمی توانید به تنهایی با زبان برنامه نویسی ابزار برنامه طراحی کنید. شما همچنین باید بیاموزید که چه کار یادگیری برنامه نویسی از صفر فکری و برنامه ریزی باید انجام دهید.یا به بیان ساده: شما باید یاد بگیرید که چگونه مسائل و وظایف را به طور منطقی حل کنید.

پیشنهاد می کنیم مقاله آموزش برنامه نویسی از صفر pdf را مشاهده کنید.

صدا پیچیده است؟ گاهی اوقات چنین است: یادگیری این مهارت بسیار مهمتر است.اگر برنامه شما کد خطای 42 را بزند و آنچه را که می خواهید انجام ندهد، چه کاری انجام یادگیری برنامه نویسی از صفر می دهید؟ در برنامه نویسی هر روز این اتفاق برای شما می افتد.علاوه بر این، تقریباً هر روز کارهایی مانند:

ایجاد تابعی که داده های خاصی را می گیرد و به فرمت استاندارد تبدیل می کند را حل می کنید تا برنامه شما بتواند اطلاعات خاصی را نمایش دهد. فقط در صورتی یادگیری برنامه نویسی از صفر می توانید این کار را انجام دهید که مانند یک برنامه نویس فکر کنید.اکنون که دانش اولیه فوق را بدست آورده اید.

زمان آن رسیده است که برنامه نویسی را برای برنامه های کاربردی واقعی شروع کنید در زیر سه زبان برنامه نویسی محبوب (HTML، CSS و جاوا اسکریپت) که مخصوصاً یادگیری برنامه نویسی از صفر برای مبتدیان مناسب هستند، آورده شده است.اگر هیچ دانش قبلی در مورد توسعه وب ندارید، باید با HTML شروع کنید.

HTML مخفف Hyper Text Markup Language است. به طور خلاصه، HTML برای ایجاد صفحات وب استفاده می شود. این یک زبان برنامه نویسی خالص نیست. با این حال، یادگیری برنامه نویسی از صفر اگر کاملاً جدید هستید، این سنگ بنای وب است.هر زمان که تصاویر یا متنی را در اینترنت می بینید، عمدتاً با استفاده از HTML ایجاد شده اند.

HTML به شما این امکان را می دهد که متن، تصاویر، ویدئوها، موسیقی و سایر محتواها را با استفاده از اصطلاحا “برچسب” در وب سایت خود منتشر کنید.HTML واقعا انعطاف یادگیری برنامه نویسی از صفر پذیر نیست، اما در وب همه جا وجود دارد. بنابراین مهم است که قبل از شروع حرفه یا سرگرمی خود به عنوان یک توسعه دهنده وب، درک خوبی از HTML داشته باشید.

گام بعدی در توسعه وب سایت یادگیری CSS است. اما این هنوز یک زبان برنامه نویسی واقعی نیست! با این حال، CSS تنوع بیشتری را برای صفحات وب شما به ارمغان می آورد. یادگیری برنامه نویسی از صفر یادگیری کد گام مهمی است که باید قبل از شروع زبان های برنامه نویسی جالب تر بردارید!

CSS به کد HTML شما ظاهر جدیدی می دهد. شما می توانید انواع ترفندها را با آن انجام دهید، مانند افزودن رنگ، تعیین موقعیت، افزایش/کاهش اندازه فونت یا تغییر یادگیری برنامه نویسی از صفر فونت.درک خوب CSS و HTML می تواند یک وب سایت منظم ایجاد کند. با این حال، اگر می خواهید به عنوان یک توسعه دهنده کار کنید.

جاوا اسکریپت را یاد بگیرید اگر می خواهید برنامه نویسی یاد بگیرید، به دانش خوب جاوا اسکریپت نیاز دارید.جاوا اسکریپت در وب ضروری است. همه جا هست. این روزها تقریباً یادگیری برنامه نویسی از صفر غیرممکن است که وب سایتی را پیدا کنید که از کد جاوا اسکریپت برای تعامل بیشتر استفاده نکند.

به عنوان یک زبان برنامه نویسی که بسیار مورد استفاده قرار می گیرد، یادگیری برنامه نویسی از صفر اگر راه خود را در جاوا اسکریپت بدانید، فرصت های شغلی ایده آل هستند. در یک نظرسنجی اخیر StackOverflow، مشخص شد که 62.5٪ از پاسخ دهندگان از جاوا اسکریپت استفاده کرده اند.

در مقابل، این بدان معناست که جستجوی شغل نیز مستلزم رقابت است. با این حال، تبدیل شدن به یک توسعه دهنده وب جاوا اسکریپت ارزشش را دارد. حدود 50000 تا 60000 یورو حقوق یادگیری برنامه نویسی از صفر سالانه را می توان به طور متوسط ​​به دست آورد. بسته به تجربه برنامه نویسی و اندازه شرکت، حتی بیشتر از آن وجود دارد.

جاوا اسکریپت کارنامه شما را به عنوان یک توسعه دهنده وب با قابلیت های تعاملی گسترش می دهد. این می تواند بازی کامل یا واکنش به متون وارد شده باشد.می توانید یادگیری برنامه نویسی از صفر تنظیمات را در صفحات وب HTML خود شروع کنید. این ممکن است شامل پیام های خوش آمد گویی و تغییرات تصویر باشد.

با این حال، با داشتن تجربه جاوا اسکریپت لازم، حتی می توانید بازی های سه بعدی را برنامه ریزی کنید.اگر یادگیری جاوا اسکریپت قدم بعدی در توسعه حرفه یا سرگرمی یادگیری برنامه نویسی از صفر شماست، راهنمای جاوا اسکریپت زیر را برای این زبان برنامه نویسی چند وجهی بررسی کنید.

هنگامی که تمام مراحل این راهنما را دنبال کردید، باید آماده ایجاد یک وب سایت حرفه ای باشید. من تخمین می زنم که در مجموع دو ماه طول کشید تا به این نقطه برسید. اگر یادگیری برنامه نویسی از صفر به زمان بیشتری نیاز دارید، نگران نباشید. مهمتر این است که همه چیزهایی را که در ابتدا یاد می گیرید درک کنید.

راه های زیادی برای پیشرفت بیشتر یادگیری در این مرحله وجود دارد. بعضی از آنها. هستند:درباره اشکال‌زدایی برنامه‌ها و وب‌سایت‌ها با ابزارهای برنامه‌نویس Chrome بیشتر یادگیری برنامه نویسی از صفر بیاموزید.در سمینارها و جلسات برنامه نویسی شرکت کنید با جاوا اسکریپت همزمان و ناهمزمان آشنا شوید.

درباره حلقه های رویداد بیشتر بیاموزید – این کار چشمان شما را به روی مجموعه ای از عملکردهای عالی دیگر که می توانید با جاوا اسکریپت ایجاد کنید باز می کند.node.js و npm را دانلود کنید. یادگیری برنامه نویسی از صفر با این چارچوب ها آشنا شوید. این ابزارها به توسعه دهندگان وب نوظهور انعطاف بیشتری می دهد.

با برنامه نویسی در React.js آشنا شوید.مقالات و آموزش های زیادی را در اینترنت بخوانید. هنوز چیزهای زیادی برای یادگیری وجود دارد. اما در این مرحله، شما باید بیشتر اصطلاحات یادگیری برنامه نویسی از صفر و کلمات اختصاری برنامه نویسی را درک کنید.درباره سرورها و مفاهیم باطن بیشتر بیاموزید.

یک رزبری پای بخرید و با آن سرهم کنید. برای مثال می توانید سرور خود را در خانه راه اندازی کنید.چه محتوایی را باید یاد بگیرید؟زبان برنامه نویسی اولین یادگیری برنامه نویسی از صفر مسئله زبان است. برای برنامه نویسی به یک زبان نیاز داریم. در مقاله ای جداگانه توضیح داده ام که از کدام زبان استفاده می شود.

پیشنهاد می کنیم مقاله برنامه نویسی از صفر را مشاهده کنید.

اما من نمی خواهم در اینجا وارد آن شوم، زیرا به نظر من اصلاً مهم نیست که با چه زبانی شروع کنید. موضوعاتی که باید اول از همه یاد بگیرید با هر زبان سطح بالایی قابل یادگیری برنامه نویسی از صفر یادگیری است.اما اکنون به کدام موضوعات نیاز دارید؟ابتدا باید یاد بگیرید که دستورالعمل ها و لیست دستورالعمل ها چیست، اولین درس دوره من در مورد آن است.

هنگامی که دستورالعمل ها را درک کردید، یاد خواهید گرفت که دستورالعمل های خود را بنویسید، به اصطلاح توابع.نظرات برای قابل فهم کردن یک برنامه مهم هستند. شما برای یادگیری برنامه نویسی از صفر مستند کردن کد برنامه زیر نظری بنویسید.سپس موضوع عملگرها و عملیات مطرح می شود.

جایی که شما عملیات های حسابی اولیه مانند جمع و تفریق را در یک زبان برنامه نویسی یاد می گیرید.اصول برنامه نویسی بیشتر پس از این اصول ساده، موضوعات بیشتری یادگیری برنامه نویسی از صفر مانند: وارد کردن میانبرهای صفحه کلید و خروجی به صفحه نمایش را خواهید آموخت.

موضوع دیگر ذخیره سازی داده ها در حافظه اصلی است که متغیرهایی برای آن وجود دارد که به صورت تکی، فهرستی و جدولی موجود است.موضوعات همچنان ادامه دارد، یادگیری برنامه نویسی از صفر اما آرام باشید! این به نظر می رسد یادگیری زیادی باشد، اما یادگیری این موضوعات بسیار آسان است.

مشکل این است که اکثر کتاب ها آن را به همان اندازه که من الان در متن آورده ام به صورت خشک آموزش می دهند.کدام برنامه ها و برنامه ها را می توانید برنامه ریزی کنید؟برای یادگیری برنامه نویسی از صفر اینکه بتوانید برنامه نویسی را یاد بگیرید، خوب است بدانید که واقعاً چه چیزی را می خواهید بعدا برنامه نویسی کنید.

به همین دلیل، ما باید همه چیزهایی را که می توان برنامه ریزی کرد، مرور کنیم.برنامه ها برنامه های کامپیوتری برای دستگاه های تلفن همراه هستند. اصطلاح app در واقع فقط یادگیری برنامه نویسی از صفر مخفف اپلیکیشن است. ویژگی خاص برنامه ها این است که می توانید آنها را از طریق فروشگاه برنامه نصب یا خریداری کنید.

و سپس در دستگاه تلفن همراه شما در دسترس هستند.وب سایت ها و برنامه های کاربردی وب برنامه هایی هستند که می توانند از طریق یک مرورگر مدرن اجرا شوند. مرورگرها در یادگیری برنامه نویسی از صفر حال حاضر آنقدر عملکرد دارند که می توان کل برنامه ها را از طریق اینترنت در دسترس قرار داد.

بازی‌های ویدیویی از زمان اختراع رایانه‌ها رایج شده‌اند. جایی که قبلاً پیکسل ها را به جلو و عقب فشار می دادید، اکنون عملکرد گرافیکی واقعی وجود دارد. اما مینی گیم هایی که یادگیری برنامه نویسی از صفر می توانند توسط افراد مبتدی برنامه ریزی شوند هنوز هم امروزه محبوب هستند.

برنامه های دسکتاپ برنامه هایی هستند که برای مثال روی یک نوت بوک اجرا می شوند. اینها بیشتر ابزارهایی با سطحی هستند که برای کارهای روزانه به آنها نیاز دارید. اما برنامه ها یادگیری برنامه نویسی از صفر و اسکریپت های خط فرمان نیز بخشی از آن هستند و برنامه نویسان به طور خاص از آنها به شدت استفاده می کنند.

برنامه های سمت سرور برنامه های سرور اغلب یادگیری برنامه نویسی از صفر به عنوان پشتیبان وب سایت ها شناخته می شوند. هر زمان که برنامه های شما نیاز به داده از اینترنت داشته باشند، برنامه شما نیاز به تبادل اطلاعات با یک سرور دارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + هشت =