ثبت نام
سایت برنامه نویسی انلاین

من 15 ساله هستم، چگونه می توانم از طریق سایت برنامه نویسی انلاین درآمد کسب کنم؟

سرفصل‌های مقاله

نوجوانان با دغدغه ها و مشکلات مختلفی، به خاطر بازه سنی خاصی که دارند رو به رو می شوند. ایرانیان سایبر سایت برنامه نویسی انلاین بر حسب وظیفه، کمکی برای حل این دغدغه ها و مشکلات ارایه می نماید. ایرانیان سایبر به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان 12 تا 18 سال می پردازد. ایرانیان سایبر به کار خود مطمئن است و در همین راستا به گارانتی 100% یک ماهه بدون قید و شرط دورها می پردازد. فواید و مزایای برنامه نویسی، برای کودکان و نوجوانان بسیار است.

ایرانیان سایبر تنها سایت برنامه نویسی انلاین کمک شما می کند که 15 ساله هستید تا کسب درامد کنید سایت برنامه نویسی انلاین بسیار مهم است لطفا با ما همراه باشید اگر  ۱۵ ساله هستید

سوال

من 15 ساله هستم ، چگونه می توانم از طریق سایت برنامه نویسی انلاین درآمد کسب کنم؟

توانایی ها

  1. HTML5
  2. CSS3
  3. PHP
  4. JavaScript
  5. C#

پاسخ ها

↵ طاهره مالکی

هوم … از طریق سایت برنامه نویسی انلاین راهی برای ارائه مهارت های خود به دیگران پیدا کنید. در سن 15 سالگی مطمئن نیستم که بهترین مکان برای انجام این کار باشد زیرا بعضی از سایت برنامه نویسی انلاین ممکن است شرایط سنی داشته باشند ولی به صورت فریلنسر می توانید مشغول شوید.

به نظر می رسد که شما برخی مهارت های برنامه نویسی را دارید، من فقط مطمئن نیستم که با توجه به شرایط سنی شما چه بگویم، زیرا دلیل هرگز شرایط سنی را بررسی نکرده ام.

جابینجا سایت برنامه نویسی انلاین را امتحان کنید. با یک شغل ثروتمند نخواهید شد ، اما شاید این منجر به کار بیشتر شود. دوباره ، قوانین آنها و هرگونه شرایط لازم را برای سن بررسی کنید.

اگر حساب کاربری در شبکه های اجتماعی مثل لینکدین دارید ، در نظر داشته باشید که یک صفحه برای خدمات تجاری خود ایجاد کنید.

باز هم ، لطفا با توجه به سن خود مراقب و کوشا باشید. همیشه مراقب خصوصی نگه داشتن اطلاعات خود باشید تا از شما محافظت کند. نکات و مشاوره هایی را در شبکه های اجتماعی خود ارسال کنید و به دیگران راهی بدهید که از طریق آن صفحه شما را استخدام کنند.

موفق باشید!

پیشنهاد میکنم مقاله من ۱۴ ساله هستم و در برنامه نویسی بسیار ماهر هستم مطالعه کنید.

↵ مهرداد حسینی

مهم نیست چند ساله هستید. اگر علاقه زیادی به برنامه نویسی دارید و در آن مهارت دارید ، می توانید مهارت های خود را کسب کنید و کارهای زیر را انجام دهید:

شماره 1

سایت پونیشا سایت برنامه نویسی انلاین به شما امکان می دهد در پروژه ها پیشنهاد همکاری بدهید ، پروژه های زیادی به صورت فریلنسر وجود دارد. اما به اندازه پروژه ها ، درخواست های زیادی نیز وجود دارد که فریلنسری را به یک بستر سخت برای زنده ماندن تبدیل می کند ، اما هنگامی که بررسی های خوبی کسب می کنید ، دستیابی به پروژه ها بسیار آسان است.

به غیر از پونیشا ، سایت برنامه نویسی انلاین دیگری نیز وجود دارد که می توانید به صورت فریلنسر مشغول شوید مانند جابینجا و سایت خارجی freelancer انجام دهید.

شماره 2

دوره آموزش را بصورت آنلاین در سایت برنامه نویسی انلاین برگزار کنید. سایت خود را بسازید و ایده ها و نکات برنامه نویسی خود را از طریق وب سایت خود به اشتراک بگذارید. شما می توانید خدمات آنلاین ارائه دهید و از مشتری ها بصورت آنلاین کار دریافت کنید. حتی می توانید کنفرانس یا مشاوره آنلاین و نرخ شارژ را به صورت ساعتی ارائه دهید.

شماره 3

مهارت های خود را تبلیغ کنید

می توانید نمایه خود را به عنوان “برنامه نویس Php یا برنامه نویس جاوا” یا موارد دیگر لیست کنید.

موفق باشید.

پیشنهاد میکنم مقاله آیا ۱۲ سالگی برای برنامه نویسی خیلی زود نیست؟مطالعه کنید

↵ عباس پور حسینی

متاسفانه آسان نیست اگر با نوشتن مشکلی ندارید ، شاید بهترین کار این است که یک وبلاگ در مورد سایت برنامه نویسی انلاین ، راه اندازی کنید. مقالاتی به آن اضافه کنید و نحوه انجام کارهای خاص را توضیح دهید. در عرض یک یا دو سال ، ترافیک بسیار آهسته به سمت شما می آید. اگر بازدید های شما به ارقامی قابل توجه، حداقل هزار بازدید کننده در ماه ، فروش برخی از محصولات را در وبلاگ خود شروع کنید.

اگرچه این یک روند آهسته است، اما یک دوره قدرتمند است. شما به معنای واقعی کلمه می توانید قبل از هجده سالگی و بدون فشار برای ادامه کار ، دستمزد کامل کنید. اگر سخت کار کنید ، حتی اگر یک سال زندگی کنید ، توانایی کسب درآمد شما را دارد.

پیشنهاد میکنم مقاله آیا می توان در دوران نوجوانی با برنامه نویسی درآمد کسب کرد مطالعه کنید.

↵ اصغر محبی

یک زبان برنامه نویسی شامل iDevice و Android به لیست کارنامه خود اضافه کنید و شروع به ساخت برنامه ها سایت برنامه نویسی انلاین کنید. شما برای شروع پایه خوبی در اینجا دارید و ظاهراً می توانید برنامه های iDevice و Android را در Visual Studio 2015 ایجاد کنید.

مهارت های دیگر شما (به ویژه در PHP) می تواند مهارت های برنامه سازی را از طریق مواردی مانند تیم سازی ، تابلوی امتیازات عمومی ، ادغام رسانه های اجتماعی ، نامگذاری کنید.

در بیشتر موارد ، شما حتی نیازی به پرداخت هزینه برای بازی خود ندارید – سازنده Flappy Bird تمام درآمد خود را از طریق درآمد آگهی کسب کرده است. بسیاری از برنامه ها از یک مدل ترکیبی با ترکیب تبلیغات پشتیبانی و خریدهای درون بازی استفاده می کنند.

اگر تصمیم دارید این سفر را آغاز کنید ، بهترین ها را برای شما آرزو می کنم.

استخدام برنامه نویس زیر 18 سال

استخدام برنامه نویس زیر 18 سال

بله، برنامه‌نویسی یک مهارتی است که هیچ محدودیت سنی خاصی ندارد. اگر یک فرد زیر 18 سال علاقه‌مند به برنامه‌نویسی است، می‌تواند با آموزش مرتبط و تمرین منظم، مهارت‌های برنامه‌نویسی را پیدا کند و پروژه‌هایی را توسعه دهد. استخدام برنامه نویس زیر 18 سال شدنی است.

در حقیقت، بسیاری از برنامه‌نویسان حرفه‌ای از جمله بزرگان صنعت نرم‌افزار از سنین پایین‌تر در این زمینه فعالیت‌هایی را شروع کرده‌اند. اگر شما یا کسی دیگری زیر 18 سال است و علاقه‌مند به برنامه‌نویسی هستید، بهترین راه برای شروع مطالعه منابع آموزشی موجود در این زمینه، انجام پروژه‌های عملی و گام‌هایی کوچک راه‌اندازی است.

5 پیشنهاد برای استخدام برنامه نویس زیر 18 سال

اگر شما متخصص هستید و می‌خواهید یک برنامه‌نویس زیر 18 سال را استخدام کنید، این پنج پیشنهاد ممکن است به شما کمک کند:

1. آموزش و راهنمایی: ارائه یک محیط آموزشی و راهنمایی جامع برای برنامه‌نویس جوان، تا او بتواند مهارت‌های خود را بهبود دهد و با استانداردها و فرآیندهای مهندسی نرم‌افزار آشنا شود.

2. پروژه‌های کوچک و جذاب: اختصاص پروژه‌هایی کوچک و جذاب به برنامه‌نویس جوان تا او بتواند مهارت‌های خود را در یک محیط واقعی تمرین کند و انگیزه‌اش را حفظ کند.

3. همکاری با تیم: فراهم کردن فرصت برای همکاری با تیم‌های بزرگتر و حرفه‌ای تا برنامه‌نویس جوان بتواند از تجربیات دیگران یاد بگیرد و در معرض فرهنگ کاری مشترک قرار بگیرد.

4. توسعه مهارت‌های فنی و غیرفنی: ارائه فرصت برای توسعه مهارت‌های فنی و غیرفنی مانند مهارت‌های ارتباطی، مدیریت زمان، و حل مسائل، تا برنامه‌نویس جوان به یک حرفه‌ای کامل‌تر تبدیل شود.

5. تشویق و پاداش: ارائه تشویق‌ها و پاداش‌هایی برای انگیزه‌بخشی برای برنامه‌نویس جوان، مثلاً ارائه جوایز برای دستیابی به اهداف مشخص و پیشرفت در مهارت‌هایش.

پیشنهاد میکنم مقاله نوجوان ۱۵ ساله چگونه برنامه نویسی را یاد بگیرد؟ مطالعه کنید.

↵ احمد رضا صبوری

بله ، چرا که نه! می توانید کارهای مختلفی را انجام دهید.

1 – یک وب سایت ایجاد کنید و از طریق تبلیغات درآمد کسب کنید.
2 – وبلاگ نویسی را شروع کنید.
3 – قالب وردپرس ایجاد کنید و آنها را بفروشید.
4 – استعداد خود را در فیبر بفروشید.
5 – از به صورت فریلنسر فعالیت کنید.

پیشنهاد مطالعه مقاله  سایت medium ، این مقاله به زبان انگلیسی می باشد.

نشر پاسخ ها توسط ایرانیان سایبر، به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان است.