منو
صفحه اصلی
ثبت نام
آموزش پایتون پیشرفته

آموزش پایتون پیشرفته رایگان

سرفصل‌های مقاله

این بخش از آموزش ما آموزش پایتون پیشرفته دارای موضوعات پایتون است که برای مبتدیان بسیار دشوار است. این در تصویر ما نیز منعکس شده است. مسیر نیاز به تجربه دارد و افراد مبتدی با تجربه ناکافی به راحتی ممکن است دچار سرگیجه شوند.

  آموزش پایتون پیشرفته کسانی که آموزش مبتدی ما را با موفقیت به پایان رسانده اند یا تجربه کافی پایتون را در جای آموزش پایتون پیشرفته دیگری کسب کرده اند، نباید مشکلی داشته باشند.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله آموزش پایتون بپردازید.

مانند همه جا در آموزش خود، موضوعات را با ملایمت ترین شکل ممکن معرفی می کنیم. این قسمت از آموزش پایتون ما برای برنامه نویسان پیشرفته است.احتمالاً اکثر مردم بلافاصله از خود خواهند پرسید که آیا در مکان مناسبی هستند یا خیر.

آموزش پایتون پیشرفته

از سوی دیگر، تصمیم گیری در مورد موضوعات مناسب برای این بخش از آموزش نیز دشوار است. برخی موضوعات را برخی از موضوعات بسیار دشوار می دانند، در حالی که برخی دیگر آنها را آسان ارزیابی می کنند. مانند مسیر آموزش پایتون پیشرفته پیاده روی در تصویر سمت راست.

اگر می خواهید آموزش پایتون را شروع کنید روی عکس زیر کلیک کنید.

آموزش پایتون پیشرفته رایگان

پیکان اشاره بالا

برای افرادی که تجربه کوهستانی دارند، پیاده روی است، در حالی که افراد بدون تجربه یا با احساس شدید سرگیجه در حال حاضر با دیدن تصویر وحشتناک هستند.وقتی آموزش پایتون پیشرفته از من پرسیده شد که موضوعات پیشرفته چیست، یعنی موضوعات پایتون که برای مبتدیان بسیار دشوار است، من با تجربیات خود از آموزش های متعدد پایتون راهنمایی شدم.

کسانی که آموزش مبتدی ما را با موفقیت به پایان رسانده اند یا تجربه کافی پایتون در جاهای دیگر داشته اند، نباید مشکلی داشته باشند. مانند همه جا در آموزش خود، موضوعات را با ملایمت ترین شکل ممکن معرفی می کنیم.این یک دوره آموزشی فشرده است  “آموزش پایتون پیشرفته” که بر حل مسئله، طراحی، انتزاع و موضوعات برنامه نویسی پیشرفته تمرکز دارد.

موضوعات اصلی شامل انتزاع داده، شی گرایی، برنامه نویسی تابعی، سیستم های رویداد محور، همزمانی و انتزاع زبانی است. با این حال، موضوع بزرگتر این دوره به ایده “ترکیب پذیری” مربوط می شود. بیشتر  آموزش پایتون پیشرفته کارهایی که ما در برنامه نویسی مدرن انجام می دهیم به دلیل نیاز به کدنویسی الگوریتم های سطح پایین نیست.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله آموزش برنامه نویسی پایتون بپردازید.

در عوض، ما اغلب نیاز داریم که اجزای موجود را کنار هم بچینیم تا سیستم‌های بزرگ‌تری را تشکیل دهیم. هنگام انجام این کار، فکر کردن به نحوه تعامل قطعات با یکدیگر و اینکه چگونه انتخاب های طراحی ما ممکن است تأثیر گسترده ای داشته باشد، مفید است. در نهایت، هدف آموزش پایتون پیشرفته مدیریت پیچیدگی نرم افزار و انتخاب آگاهانه در پروژه های خود است.

آموزش پایتون پیشرفته

مخاطبان هدف و پیش نیازهاهدف این دوره برنامه نویسان با تجربه پایتون است که می خواهند از نوشتن اسکریپت هایی که کتابخانه های موجود را به هم می چسبانند و به سرزمین ایجاد کتابخانه های سفارشی، چارچوب ها آموزش پایتون پیشرفته و برنامه های کاربردی بزرگتر می پردازند، حرکت کنند.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله آموزش پایتون برای کودکان بپردازید.

بخش اعظم این شامل فکر کردن در مورد مسائل “تصویر بزرگ” در مورد چگونگی قرار دادن قطعات چنین سیستم هایی در کنار هم، نحوه آزمایش آنها و موارد دیگر است. در حال آموزش پایتون پیشرفته حاضر باید با استفاده از انواع داخلی پایتون، نوشتن توابع و تعریف کلاس‌های ساده راحت باشید.

داشتن دانش عمیق از ویژگی های “پیشرفته” پایتون ضروری نیست. با این حال، طیف گسترده ای از موضوعات پیشرفته پایتون به طور آموزش پایتون پیشرفته طبیعی با ادامه دوره ایجاد می شود.فرمت دستورالعمل این دوره به شدت بر برنامه نویسی عملی و بحث گروهی متمرکز است.

این دوره شامل تقریباً 10 پروژه کدنویسی است که جنبه های مختلف برنامه نویسی، حل مسئله و طراحی را بررسی می کند.بررسی اجمالی موضوع این دوره با هدف پوشش موضوعات اصلی زیر است:عناصر برنامه نویسی: مروری بر برخی ایده های آموزش پایتون پیشرفته اساسی در مورد برنامه نویسی، حل مسئله و انتزاع.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله آموزش زبان پایتون بپردازید.

نحوه آموزش پایتون پیشرفته

آموزش پایتون

انتزاع داده ها: اصول ساختارهای داده، کپسوله سازی داده ها، لایه بندی، و پروتکل های پایتون/روش های جادویی مورد استفاده در هنگام دستکاری داده ها.انطباق: با تکیه بر ایده‌های انتزاع داده‌ها، ما  آموزش پایتون پیشرفته این ایده را بررسی می‌کنیم که بتوانیم اشیاء موجود را برای شبیه به چیزهای دیگر تطبیق دهیم.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله کتاب آموزش پایتون بپردازید.

در نهایت، این بیشتر در مورد ایده مالکیت انتزاعات خود است نه تنها استفاده از موارد ارائه شده.برنامه نویسی با اشیا: چه زمانی و چگونه می توان به طور موثر از تعاریف کلاس در یک برنامه استفاده کرد. تمرکز اصلی این بخش بر روی طراحی مدولار، مدیریت ارتباط آموزش پایتون پیشرفته بین کلاس ها و کنترل پیچیدگی است.

این شامل وراثت، ترکیب، و اصطلاحات رایج طراحی است. همچنین، آموزش پایتون پیشرفته طراحی کد برای تست پذیری.ماشین‌های حالت: برخی مشکلات، به‌ویژه آن‌هایی که در سیستم‌های توزیع‌شده هستند، اغلب توسط ماشین‌های حالت و اشیاء حالت دار توصیف می‌شوند.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله کدنویسی پایتون در گوشی بپردازید.

این بخش بر استراتژی‌های پیاده‌سازی ماشین‌های حالت و سیستم‌های رویداد محور تمرکز دارد. همچنین شامل مقدمه ای برای بررسی مدل می باشد.برنامه نویسی تابعی: استفاده  آموزش پایتون پیشرفته از توابع به عنوان پایه ای برای حل مسئله و انتزاع. موضوعات شامل توابع مرتبه بالاتر، بسته شدن و ترکیب تابع است.

آموزش و یادگیری پایتون

آموزش و یادگیری پایتون

مشکلات مربوط به رسیدگی به خطا و استثناء نیز مورد بحث قرار می گیرد.همزمانی: مشکل زمان است.  آموزش پایتون پیشرفته چگونه می توان یک برنامه را مجبور کرد که بیش از یک کار را همزمان انجام دهد؟ بله، «تکنولوژی‌های» رایجی مانند thread و async وجود دارد.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله آموزش رایگان پایتون بپردازید.

با این حال، اینها واقعاً فقط جزئیات پیاده سازی مربوط به یک مشکل بسیار بزرگتر هستند. این بخش بر چگونگی ساختار و استدلال در مورد برنامه‌های شامل همزمانی تمرکز دارد. ما همچنین به تعدادی از آموزش پایتون پیشرفته الگوهای برنامه نویسی رایج مرتبط با همزمانی نگاه خواهیم کرد.

انتزاع زبانی: برای مسائل پیچیده، گاهی اوقات منطقی تر است که زبان برنامه نویسی را متناسب با مسئله قالب بندی کنیم،  آموزش پایتون پیشرفته برعکس. این بخش تعدادی از تکنیک‌های فرابرنامه‌نویسی پیشرفته پایتون را بررسی می‌کند که به شما امکان می‌دهد.

محیط‌های اجرایی بسیار سفارشی‌شده و زبان‌های خاص دامنه ایجاد کنید. ما از این برای پیاده‌سازی یک حل‌کننده محدودیت ساده و اعمال آن در مشکلات در آزمایش استفاده می‌کنیم.ذکر این نکته ضروری است که تمرکز اصلی این دوره آموزش پایتون پیشرفته بر روی برنامه نویسی است.

اگرچه طیف گسترده‌ای از ویژگی‌های پیشرفته زبان پایتون به طور ضروری پوشش داده می‌شود، این دوره حول محور یادگیری ویژگی‌های زبان سازماندهی نشده است. همچنین، این دوره ای آموزش پایتون پیشرفته در زمینه مهندسی نرم افزار نیست –

ابزار، آزمایش، کار گروهی، بسته بندی، استقرار، چابکی و سایر موضوعات مرتبط را پوشش نمی دهد. این آموزش پایتون پیشرفته در مورد حل مشکل و ایجاد نرم افزار به خوبی سازماندهی شده است که در نهایت همه این موارد را بسیار آسان تر می کند.این چگونه با سایر دوره های پایتون شما مقایسه می شود؟

من سال هاست که دو دوره پایتون، برنامه نویسی آموزش پایتون پیشرفته عملی پایتون و تسلط پیشرفته پایتون را تدریس کرده ام. این دوره ها به شدت بر روی خود زبان پایتون متمرکز هستند. این یک دوره جدید با تاکید کاملا متفاوت بر روی تمرین و طراحی برنامه نویسی است.

هیچ همپوشانی در مواد درسی یا آموزش پایتون پیشرفته تمرین ها وجود ندارد.درباره مربی این دوره توسط دیوید بیزلی، نویسنده کتاب مرجع ضروری پایتون، ویرایش چهارم (ادیسون وسلی) تدریس می شود.کتاب آشپزی پایتون، نسخه سوم (رسانه اوریلی).

دیوید از سال 1996 به طور فعال با جامعه پایتون درگیر بوده و یکی از اولین پذیرندگان پایتون با نرم افزارهای آموزش پایتون پیشرفته علمی بود. از سال 1998 تا 2005، وی استادیار گروه علوم کامپیوتر در دانشگاه شیکاگو بود. شما همچنین ممکن است دیو را از این بیت تا حدودی بدنام از برنامه نویسی زنده بشناسید.

اخیراً، او در PyCon 2019 آموزشی در مورد حساب لامبدا ارائه کرد.یک دوره آموزشی پیشرفته بی نظیر برای برنامه نویسان پایتون که می خواهند درباره نحوه به کارگیری پیشرفته ترین ویژگی های پایتون در انواع آموزش پایتون پیشرفته مشکلات عملی در ساخت سیستم بیشتر بدانند.

این دوره به ویژه برای برنامه نویسانی مناسب است که در حال ساخت چارچوب های کاربردی، ادغام پایتون با نرم افزارهای دیگر، یا استفاده از پایتون برای محاسبات توزیع شده هستند.بررسی آموزش پایتون پیشرفته اجمالی این یک دوره جدی است که برای برنامه نویسانی طراحی شده است.

که قبلاً تجربه قابل توجهی با زبان پایتون دارند. با شروع با برخی از مواد اصلی مرتبط با برنامه نویسی شبکه، دوره آموزش پایتون پیشرفته به برنامه نویسی رشته، پردازش چندگانه، مدیریت I/O و محاسبات توزیع شده پیشرفت می کند. در کاوش در این موضوعات، با انواع دیگر موضوعات پیشرفته پایتون از جمله دکوراتورها.

متاکلاس ها، مدیران متن، ژنراتورها، کوروتین ها، آموزش پایتون پیشرفته کلاس های پایه انتزاعی، رابط بافر، لاگ، بهینه سازی عملکرد، I/O ناهمزمان و دسترسی به C آشنا خواهید شد. کد با کتابخانه ctypes. حتی پیشرفته ترین برنامه نویسان پایتون با بینش و ایده های جدید از این کلاس کنار می روند.

سرفصل دروس این دوره به صورت 2 یا 3 روزه تدریس می شود. این دوره 3 روزه برنامه نویسی شبکه را پوشش آموزش پایتون پیشرفته می دهد و به محاسبات همزمان و توزیع شده می رود. دوره 2 روزه بخش برنامه نویسی شبکه را حذف کرده و با برنامه نویسی رشته شروع می شود.

توجه داشته باشید که روز 2 و روز 3 به طور قابل آموزش پایتون پیشرفته توجهی پیشرفته تر از روز 1 هستند، بنابراین به عنوان یک قانون کلی، روز اول به عنوان یک “گرم کردن” خوب برای مطالب توصیه می شود.برنامه درسی تفصیلی اطلاعات بیشتری در مورد موضوعات تحت پوشش ارائه می دهد.

توجه: اگرچه این دوره موضوعات مختلف مرتبط با شبکه را پوشش می دهد، اما دوره ای در مورد برنامه نویسی وب، چارچوب های وب یا استفاده از پایتون برای ساخت وب سایت نیست.فرمت دستورالعمل این دوره به آموزش پایتون پیشرفته گونه ای طراحی شده است که بر اساس برنامه زمانی 9-5 با یک ساعت استراحت.

ناهار تدریس شود. این دوره شامل اسلایدهای سخنرانی و تمرین های برنامه نویسی عملی است که بیشتر وقت آن صرف برنامه نویسی می شود. شرکت کنندگان  آموزش پایتون پیشرفته باید برنامه ریزی کنند که هر روز 4 تا 5 ساعت به تمرینات اختصاص دهند.پیش نیازها این دوره مستلزم داشتن دانش برنامه نویسی پایتون است.

دانش آموزان باید از قبل بدانند که برنامه ها را بنویسند و اشکال زدایی کنند و با ویژگی های زبان اصلی مانند توابع، کلاس ها، ماژول ها و متداول ترین ماژول های مورد استفاده در کتابخانه استاندارد آشنا باشند. با توجه به اینکه موضوعات این دوره آموزش پایتون پیشرفته به شدت بر روی شبکه و برنامه نویسی سیستم متمرکز است.

به دانشجویان توصیه می شود که پیشینه قبلی کار با فرآیندها، رشته ها و برنامه نویسی شبکه را داشته باشند.درباره مربی همه دوره ها توسط دیوید بیزلی، نویسنده مرجع ضروری پایتون و عضو نامزد شده بنیاد آموزش پایتون پیشرفته نرم افزار پایتون تدریس می شود.

دیوید از سال 1996 عضو فعال جامعه پایتون بوده و خالق چندین بسته مرتبط با پایتون از جمله SWIG و PLY است. از سال 1990 تا 1997، او به صورت پاره وقت در آزمایشگاه آموزش پایتون پیشرفته ملی لوس آلاموس کار کرد، جایی که به پیشگام استفاده از پایتون در ابرکامپیوترهای موازی بسیار کمک کرد.

هزینه یک کلاس با حداکثر 10 دانش آموز 3000 دلار در روز به اضافه سفر و آموزش پایتون پیشرفته هزینه است. دانشجویان اضافی را می توان با 300 دلار به ازای هر دانش آموز در روز اضافه کرد. هزینه جزوات دوره برای هر دانشجو 50 دلار است.کلاس ها را می توان در سطح بین المللی تدریس کرد.

با این حال، برای کلاس هایی که بیش از 10 ساعت سفر هوایی رفت  آموزش پایتون پیشرفته و برگشت دارند، هزینه بلیط هواپیما کلاس تجاری از شما دریافت می شود.

آیا می توانم پایتون را خودم یاد بگیرم؟

آیا می توانید پایتون را به خودتان آموزش دهید؟ بله، یادگیری پایتون به تنهایی امکان پذیر است. منابع یادگیری زیادی در وب وجود دارد که به شما کمک می کند پایتون را برای همه چیز از توسعه وب گرفته تا هوش مصنوعی یاد بگیرید.

آیا می توانم پایتون را در 3 روز یاد بگیرم؟

یادگیری پایتون به همین راحتی است که می توانید آن را در 3 روز انجام دهید. اگرچه در آن متخصص نخواهید شد، اما در آن راحت خواهید بود. پس از یادگیری اصول اولیه، فقط باید یاد بگیرید که از کتابخانه ها مطابق با کار خود استفاده کنید. کتابخانه های مختلفی برای کارهای مختلف وجود دارد.

دوره پایتون چقدر است؟

به طور کلی، یادگیری اصول اولیه پایتون حدود دو تا شش ماه طول می کشد. اما شما می توانید آنقدر یاد بگیرید که در عرض چند دقیقه اولین برنامه کوتاه خود را بنویسید. توسعه تسلط بر مجموعه وسیع کتابخانه های پایتون می تواند ماه ها یا سال ها طول بکشد.

آموزش پایتون پیشرفته
آموزش پایتون پیشرفته

کارگردان: 1376 رأی

تاریخ ایجاد شد: 2022-08-09 15:17

امتیازدهی ویرایشگر:
4.82

1 در مورد “آموزش پایتون پیشرفته رایگان”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 − 1 =