منو
صفحه اصلی
ثبت نام
دانلود اپ اینونتور

دانلود اپ اینونتور برای کامپیوتر

سرفصل‌های مقاله

App Inventor چیست؟اندروید توسط دانلود اپ اینونتور میلیون ها کاربر استفاده می شود دانلود اپ اینونتور و برنامه های زیادی وجود دارد دانلود app inventor برای اندروید که ساخت بسیاری از آنها دانلود app inventor برای ویندوز آسان است.

شما می توانید به راحتی برنامه خود را تنها در دو مرحله بسازید و آن را توزیع کنید. اما برنامه های پیچیده نیاز به مهارت های برنامه نویسی دانلود اپ اینونتور پیشرفته دارند. مهم نیست که مشکل داشته باشید، نرم افزاری مانند این می تواند دانلود اپ اینونتور کار برنامه نویسی شما را آسان تر کند.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله دانلود نرم افزار اپ اینونتور بپردازید.

همانطور که روی هر کنترلی می‌روید، نام آن را دریافت می‌کنید و تقریباً می‌توانید بفهمید که چه کاری باید انجام دهید یک نمای ساده. همچنین اکثر اپلیکیشن های ساخته شده با این دانلود اپ اینونتور نرم افزار بسیار سبک، اما کارآمد شناخته می شوند. سایت ایرانیان سایبر در این موضوع مطالب بیشتری را ارائه کرده است.

این برنامه کاملاً شهودی است دانلود برنامه app inventor برای کامپیوتر و همه چیزهای لازم را برای ساختن یک برنامه اندرویدی ساده دانلود app inventor برای اندروید که واقعاً کار می‌کند، در دانلود اپ اینونتور اختیار شما قرار می‌دهد.

اگر همیشه می‌خواهید کاری برای پلتفرم اندروید انجام دهید، دانلود اپ اینونتور این ابزار بسیار خوبی است تا بتوانید برنامه‌سازی را به دست بگیرید. شما باید نحوه استفاده از آن را یاد بگیرید، سپس می توان برنامه های مختلفی ایجاد کرد.

روی عکس زیر کلیک کنید و دوره اپ اینونتور را شروع کنید.

دانلود app inventor برای ویندوز

پیکان اشاره بالا

دانلود اپ اینونتور

App Inventor به عنوان نرم افزار رایگان برای رایانه های شخصی ویندوز 32 بیتی دانلود اپ اینونتور یا لپ تاپ هایی با سیستم عامل 64 بیتی مجوز دارد. این برنامه در دسته برنامه نویسی دیگر قرار دارد و به صورت دانلود رایگان در اختیار تمامی کاربران نرم افزار قرار دارد.

هر شرکت تولیدی یک چرخ دنده پیچیده است که برای اجرای روان نیاز به اتصال سریع ثابت دارد. دانلود اپ اینونتور رفتن از مرحله طراحی به محصول نهایی که در نهایت وارد بازار می شود، فرآیندی طولانی است، اما نیازی نیست که بیهوده پر پیچ و خم باشد.

اتصال کلید یک فرآیند بی عیب و نقص است: ارتباط بین افراد و دانلود برنامه app inventor برای کامپیوتر بخش ها در کل زنجیره تامین، و ارتباط بین سیستم های به کار گرفته شده توسط هر تیم که اغلب از یکدیگر جدا هستند.

اتصال مطمئن تیم‌ها و یکپارچه‌سازی سیستم‌های دانلود اپ اینونتور مختلف این پیچیدگی را بسیار آسان‌تر می‌کند دانلود app inventor برای اندروید و از خطر نقاط کوری که ممکن است باعث نادیده گرفتن زنجیره تامین، گام‌های اشتباه کارکنان و خطاهای محصول شود، جلوگیری می‌کند.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله دانلود App Inventor بپردازید.

بنابراین اگر اتصال دانلود اپ اینونتور همان چیزی است که نیاز دارید، ما می توانیم به شما کمک کنیم تا Autodesk Vault را با PLM یا ERP خود یکپارچه کنید. در اینجا نحوه کار آن است!

دانلود app inventor برای ویندوز

دانلود app inventor برای ویندوز

فرناندو پوسادا پریتو محقق، اشاعه‌دهنده و مربی فناوری آموزشی برای دانش‌آموزان، معلمان و خانواده‌ها. او مشاور فنی تدریس در زمینه نوآوری آموزشی برای وزارت آموزش آستوریاس بوده است. هماهنگ “دانلود اپ اینونتور” کننده پروژه های تولید منابع آموزشی برای وزارت آموزش اسپانیا.

او نویسنده، هماهنگ کننده و مدرس دوره های آموزشی از راه دور برای معلمان و شهروندان در زمینه استفاده آموزشی از فناوری اطلاعات و ارتباطات برای MEFP، Aula Mentor و وزارت آموزش و پرورش استوریاس و جزایر قناری است.

او در حال حاضر به عنوان مشاور در فناوری دانلود اپ اینونتور آموزشی در دانلود برنامه app inventor برای کامپیوتر مرکز معلمان لانزاروته کار می کند و پروژه های مختلفی را برای ادغام فناوری های آموزشی در کلاس درس توسعه می دهد.

دانلود app inventor برای اندروید

معرفی یادگیری برنامه نویسی (تفکر محاسباتی) بردار نوآوری در افزایش استفاده دانلود اپ اینونتور فعلی از فناوری اطلاعات و ارتباطات در کلاس درس است.

در برخی کشورها و جوامع خودمختار، این شایستگی در برنامه درسی رسمی ابتدایی و متوسطه گنجانده شده است. طراحی برنامه های چند رسانه ای از طریق برنامه نویسی بصری برای سنین دانش آموزان ما مقرون به صرفه است و در دانلود اپ اینونتور زمینه های درسی مختلف بسیار گسترده است:

زبان، انگلیسی، ریاضیات، علوم طبیعی، هنر، موسیقی و غیره.طراحی برنامه‌ها دانلود app inventor برای اندروید برای دستگاه‌های تلفن همراهشان نشان‌دهنده یک تحول طبیعی برای دانش‌آموزان در توالی پیشرونده یادگیری در تعامل با این پایانه‌ها است.

این به دانش آموزان اجازه می دهد تا فراتر از نقش یک مصرف کننده فناوری ساده بروند تا به یک خالق دیجیتال واقعی تبدیل شوند. توسعه محصولات دیجیتال در قالب های مختلف فضای خود

اپ اینونتور چیست؟

را در چارچوب طراحی و اجرا در کلاس پروژه های آموزشی با روش PBL (Project-Based Learning) پیدا می کند.تولید برنامه‌ها توسط دانش‌آموزان به دستیابی به یادگیری انگیزشی، جهانی، سازنده دانلود اپ اینونتور ، مهم، فن‌آورانه و شایسته‌تر کمک می‌کند.

تولید دیجیتال مشاغل علمی و فناوری (STEAM) را تشویق می کند و فرمول های بسیار جالب و آموزشی را برای استفاده در کلاس درس و اوقات فراغت شخصی پیشنهاد می کند.

MIT App Inventor یک ابزار آنلاین است که در ابتدا توسط MIT (موسسه فناوری ماساچوست) ایجاد شد. بعداً توسط گوگل پذیرفته دانلود اپ اینونتور شد تا به کاربران خود راه حل فن آوری جالبی را ارائه دهد که با آن می توانند برنامه هایی را برای دستگاه های اندرویدی به روشی ساده ایجاد کنند.

الزامات استفاده عبارتند از:یک دانلود اپ اینونتور رایانه شخصی (ویندوز، مک، لینوکس) با اتصال به اینترنت داشته باشید.یک حساب کاربری گوگل داشته باشید: نام کاربری و دانلود برنامه app inventor برای کامپیوتر رمز عبور.

استفاده از مرورگر وب مانند گوگل کروم دانلود app inventor برای ویندوز یا موزیلا فایرفاکس توصیه دانلود اپ اینونتور می شود.فرآیند ایجاد یک برنامه با MIT App Inventor شامل 3 مرحله است:

طراح صفحه نمایش. پنجره ها یا صفحه های مختلفی که برنامه حاوی آنها خواهد بود ایجاد می شود. دانلود app inventor برای اندروید در آنها اجزای خود را قرار می دهند: تصاویر، دکمه ها، متون … و ویژگی های آنها پیکربندی شده است.

ویرایشگر را مسدود کنید. این اجازه می دهد تا به صورت بصری و شهودی جریان عملیاتی برنامه را با استفاده از بلوک ها برنامه دانلود اپ اینونتور ریزی کنید. هر شی دارای روش های خاصی است

که می توان با سفارشی کردن پارامترهای فراخوانی آن را فراخوانی کرد.مولد برنامه در پایان مراحل طراحی و برنامه نویسی، نصب کننده APK برنامه تولید می شود.

می‌توانید یک کد QR برای دانلود موقت از تلفن همراه یا خود فایل APK دریافت کنید دانلود اپ اینونتور تا آن را دانلود کنید، در فضای ابری منتشر کنید و/یا برای کاربران دیگر ارسال کنید.

توضیح کاربرد در زمینه آموزشی MIT App Inventor با موفقیت در گروه‌هایی از دانشجویان از 1-4 ESO و 1st-2nd Baccalaureate برای طراحی برنامه‌های آموزنده پیرامون یک موضوع خاص استفاده شده دانلود برنامه app inventor برای کامپیوتر است.

این پروژه شامل یک فرآیند خلاقانه کامل بود: سازماندهی تیم، توزیع نقش، توسعه اسکریپت، جستجو و جمع آوری دارایی های چند رسانه ای، ویرایش منابع، مونتاژ دانلود اپ اینونتور برنامه، گردآوری و توزیع نهایی. کار تیمی در محیطی بسیار انگیزشی و غنی برای دانش‌آموزانی انجام شده است.

که در هنگام نتیجه‌گیری در انتشار نهایی یک محصول دیجیتالی برای دانلود app inventor برای ویندوز همکلاسی‌ها، معلمان و خانواده‌ها معنای کاملی را در یادگیری، تلاش و کار خود پیدا کردند.

این ابزار به صورت آنلاین با ویژگی های بسیار جالب برای استفاده در زمینه دانلود اپ اینونتور آموزشی ارائه شده است:حساب کاربری گوگل. برای استفاده از این سرویس

باید یک حساب Google فردی یا یک دامنه G Suite for Education داشته باشیم.برنامه نویسی بصری این یک سیستم اتصال بلوکی را به ما ارائه می دهد که کدنویسی را تسهیل می کند.

از اولین جلسات ما قبلاً دانلود برنامه app inventor برای کامپیوتر مشاهده کردیم دانلود app inventor برای اندروید که دانش آموزان با تجربه قبلی در Scratch به سرعت با این دانلود اپ اینونتور ابزار سازگار می شوند.محصول گرا. ما می توانیم

به راحتی یک برنامه برای دستگاه های تلفن همراه اندروید ایجاد کنیم. این کمک می کند.افزایش انگیزه و همچنین امکان توسعه محصولات دیجیتال در چارچوب PBL (یادگیری پروژه محور).چند پلت فرم. ما فقط باید یک رایانه شخصی با دسترسی به اینترنت و یک مرورگر وب سازگار داشته باشیم.

رایگان. هیچ هزینه مالی لازم نیست زیرا برنامه کاملا رایگان است. دانلود app inventor برای ویندوز عدم وجود تبلیغات هم خود ابزار و هم محصول نهایی که قرار است توزیع شود حاوی هیچ بنر تبلیغاتی نیستند.

کانال های پخش ما می‌توانیم نصب‌کننده APK هر برنامه را از طریق Google Play (دارای مجوز توسعه‌دهنده با قیمت سالانه مقرون‌به‌صرفه) یا آپلود آن در فضای ابری (DropBox، Drive، OneDrive…) برای دانلود اپ اینونتور پخش لینک دانلود به کاربران نهایی (از طریق QR) توزیع کنیم.

روش شناسی و آموزشی کاربردی روش های یادگیری در فرآیند یادگیری اولیه استفاده از MIT App Inventor، برخی از برنامه های ساده را می توان با جایگزین کردن این متدولوژی ها ایجاد کرد:

طراحی هدایت شده هر دانش آموز بر اساس دانلود اپ اینونتور منابع چند رسانه ای که در اختیار آنها قرار می گیرد، یک برنامه کاربردی مدل ایجاد می کند. مراحل را گام به گام از طریق یک توضیح راهنما و مستدل در کلاس یا با مطالعه شخصی یک آموزش آنلاین دنبال کنید.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله دانلود app inventor برای اندروید بپردازید.

چالش. دانش آموزان به صورت جفت یا گروه های کوچک سازماندهی می شوند. آنها موضوعی را انتخاب می کنند دانلود اپ اینونتور که بر اساس آن یک برنامه جدید مشابه مدل قبلی دانلود app inventor برای ویندوز ایجاد کنند.

این فعالیت مستلزم انتقال مشخصی از آموخته ها به موقعیت های جدید با استفاده از خلاقیت و تخیل است.اولین برنامه اندروید من در اینترنت آموزش ها و راهنماهای زیادی برای ایجاد برنامه ها در موضوعات متنوع وجود دارد: انیمیشن ها، خواندن حسگرها، مدیریت دوربین و غیره.

در مرحله یادگیری اولیه با دانش‌آموزان، یک رویکرد روش‌شناختی که معمولاً موفقیت‌آمیز است و در هر زمینه یا موضوعی مورد توجه است، شامل پیشنهاد طراحی یک برنامه دانلود اپ اینونتور آموزنده اولیه پیرامون یک موضوع خاص است.

این یک برنامه بسیار ساده است که از یک صفحه اصلی و 3 صفحه نمایش ثانویه تشکیل شده است. یک عنوان، یک تصویر و 3 دکمه دسترسی به هر یک از صفحات فرعی در صفحه اصلی ظاهر می شود. هر صفحه ثانویه یک عنوان، تصویر، متن و 3 دکمه را نشان می دهد.

 گوش دادن به صدا، پیوند به ویکی پدیا و بازگشت به صفحه اصلی. دانلود app inventor برای اندروید این نوع برنامه، بر خلاف نمونه های دیگر، مزایای زیر را ارائه می دهد:سهولت. پیچیدگی طراحی و برنامه نویسی آن کم است

و به دانش آموزان اجازه می دهد تا توجه دانلود اپ اینونتور خود را بر روی جزئیات اولیه ابزار و کل فرآیند خلاقانه متمرکز کنند.زمان تولید. قابل ساخت در 2-3 جلسه کلاسی.مقیاس پذیری امکان افزودن صفحات ثانویه و حتی ثالث بیشتر را می پذیرد که پیمایش بین صفحات را به دلخواه پیچیده می کند.

web app 1

قابلیت کاربرد. برای ایجاد یک محصول دیجیتالی جذاب در هر موضوع و در هر زمینه ای ایده آل است. دانلود app inventor برای اندروید این انتقال آسان را تضمین می کند.دنباله کار در طراحی این نوع اپلیکیشن های آموزنده، این مراحلی است

که با دانش آموزان دنبال شد.منابع اولیه دانش آموزان یک کامپیوتر یا تبلت و یک حساب گوگل داشتند.مواد دانلود اپ اینونتور چند رسانه ای برای برنامه مدل. هر دانش‌آموز پوشه‌ای حاوی متن‌ها، تصاویر و صدا را برای طراحی هدایت‌شده مدل برنامه در رایانه خود دانلود کرد.

پیشینه طراحی از طریق توضیحات یا آموزش آنلاین، برنامه اولیه به تفصیل شرح داده شد. هدف آن آشنایی دانش آموزان با این ابزار بود.آموزش طراحی هدایت شده ضبط برنامه تمام شده ضبط برنامه تمام شده مرحله چالش:

انتخاب موضوع. جفت‌های دانش‌آموز سازماندهی شدند و هر کدام موضوعی را که بر اساس آن برنامه خود را حول موضوع پروژه طراحی کنند، تعیین دانلود اپ اینونتور کردند.

جمع آوری منابع چند رسانه ای متون مختصر و واضح نوشته شد، دانلود app inventor برای اندروید تصاویر قابل توجه و پیوندهایی به صفحات وب به عنوان یک پسوند آموزنده در هر یک از 3 مورد موضوع انتخاب شده جمع آوری شد.

ضبط مکان. آنها سخنرانی خود را با استفاده از تبلت (WavePad) یا کامپیوتر (Audacity) ضبط کردند. دانلود app inventor برای ویندوز ضبط ها در فرمت MP3 ذخیره شدند.ویرایش عکس. هر چهار تصویر به گونه ای تنظیم شده اند

که عرض خود را روی 250 پیکسل دانلود اپ اینونتور تنظیم کنند. برای این کار می توانید از PicsArt Photo Studio (تبلت) یا GIMP (رایانه) استفاده کنید.

نماد برنامه پیشنهاد شد که در اینترنت برای یک تصویر توزیع رایگان دانلود برنامه app inventor برای کامپیوتر با فرمت PNG با پس‌زمینه شفاف جستجو شود. اندازه 48×48 پیکسل پیشنهاد شد.

این نمادی است که برنامه پس از نصب روی دستگاه روی دسکتاپ نشان می دهد.مونتاژ برنامه جدید دانلود اپ اینونتور به دنبال طراحی برنامه مدل قبلی، یک برنامه جدید با استفاده از فایل های رسانه ای جدید ایجاد شد.

دانش‌آموزان می‌توانند در صورت نیاز به برنامه مدل مراجعه کنند.نسخه بتا را دانلود کنید. هنگامی که طراحی برنامه به پایان رسید، کد QR در MIT App Inventor ایجاد شد. این کد اجازه دانلود فایل نصب شده را می داد یا APK نسخه بتا برای آزمایش آن در دستگاه تلفن همراه.

تست نسخه بتا برنامه بر روی دستگاه تلفن همراه اجرا شد و عملکرد صحیح آن تأیید شد. در ابزار طراحی می‌توانیم خطاهای شناسایی شده را تصحیح کنیم تا در نهایت نسخه نهایی را دریافت کنیم.

گزینه دیگری که مورد استفاده قرار گرفت، نصب برنامه MIT App Companion بر روی تبلت بود تا از آن به MIT App Inventor متصل شود و در زمان طراحی ببینیم که برنامه دانلود اپ اینونتور در تبلت ما چگونه به نظر می رسد.

این سیستم زمانی توصیه می شود که اپلیکیشن پیچیده تر باشد و استفاده از تلفن همراه توسط دانشجویان در موسسه دانلود app inventor برای اندروید مجاز باشد.

نسخه نهایی نصب کننده APK. پس از رفع اشکال تمام خطاهای برنامه، فایل نصب کننده APK به همراه نسخه نهایی در رایانه دانلود شد. این فایل در یک حساب Dropbox، Drive و غیره آپلود شد و به صورت عمومی به اشتراک گذاشته شد.

کد QR را دانلود دانلود اپ اینونتور کنید. هنگامی که نصب کننده APK در فضای ابری آپلود شد و به صورت عمومی به اشتراک گذاشته شد، یک URL دانلود در دسترس بود. از آن آدرس کد QR تولید شد. برای این کار می توانید از تولید کننده کد QR آنلاین استفاده کنید.

QR Monkey. این کد به صورت تصویر PNG برای استفاده دانلود app inventor برای ویندوز در پوستر تبلیغاتی دانلود می شود.پوستر دانلود اپ اینونتور تبلیغاتی. پوستر برای هر یک از برنامه ها در اندازه DIN A3-DIN A4 ساخته شده است.

می‌توان از یک الگوی سند استفاده کرد که در آن متن خاص هر برنامه و همچنین تصویر اصلی، نماد برنامه و کد QR دانلود نصب‌کننده وارد می‌شود. در نسخه این نقاشی دیواری می توان از ابزارهای آنلاین مانند Genialy، Canva … یا به سادگی LibreOffice Writer استفاده کرد.

نمونه پایانی برای انتشار و تبلیغ اپلیکیشن های ایجاد شده، پوسترهای طراحی شده بر روی دیوارها و پنل های مرکز نصب شد. بقیه اعضای جامعه آموزشی (همکاران، معلمان، خانواده‌ها…) می‌توانند پوسترهای تبلیغاتی را ببینند،

اپلیکیشن‌ها را با استفاده از کد QR هر کدام به صورت رایگان بر روی موبایل خود دانلود و نصب کنند.MIT App Inventor یک محیط توسعه برنامه دانلود اپ اینونتور جالب برای دستگاه های تلفن همراه اندروید در کلاس درس در اختیار ما قرار می دهد.

سهولت استفاده از آن در طراحی صفحه نمایش یا پنجره با کشیدن دانلود app inventor برای ویندوز و رها کردن عناصر روی آنها، دانلود برنامه app inventor برای کامپیوتر پیکربندی ویژگی های مختلف آنها و مهمتر از همه، برنامه ریزی رفتار آنها با اتصال بلوک های بصری نهفته است

 به این ترتیب دانش آموزان می توانند دانلود اپ اینونتور از تسلط قبلی خود با اسکرچ استفاده کنند.این یک پلت فرم رایگان و بدون تبلیغات است که امکانات دانش آموزان را در رابطه با توسعه یک محصول دیجیتالی جذاب گسترش می دهد.

با توجه به ویژگی های جالب آن، باید جایگاه برجسته ای در کاتالوگ متوالی ابزارهای تولید دیجیتالی داشته باشد که دانش آموزان دانلود اپ اینونتور باید در طول تحصیل اجباری خود (از 3 تا 18 سال) تسلط داشته باشند.

توصیه نهایی در پایان، دو توصیه مهم را می توان در مورد استفاده آموزشی از MIT App Inventor ارائه داد:MIT App Inventor در مقابل ابزارهای دیگر. ابزارهای زیادی در بازار وجود دارد که طراحی برنامه های تلفن همراه را تسهیل می کند: Movincu-be، Goodbarber، 2Stacks، AppNet…

همه آنها راه حل های تجاری هستند که برای شرکت هایی طراحی شده اند دانلود app inventor برای ویندوز که به هزینه مالی خاصی نیاز دارند. آنها با انتخاب یک قالب و تنظیم پارامترهای آن، طراحی ظاهری بسیار حرفه ای را آسان می کنند.

این پتانسیل توسعه تفکر محاسباتی سازندگان را محدود می کند. دانلود app inventor برای ویندوز اکثر این راه حل ها در نسخه رایگان محدودیت هایی در مورد تعداد برنامه ها، واترمارک، اتصال، توزیع به دانلود اپ اینونتور مشتریان دارند.

و غیره. انعطاف‌پذیری در طراحی برنامه‌ها با MIT App Inventor بیشتر است، دانلود app inventor برای اندروید اگرچه درست است دانلود برنامه app inventor برای کامپیوتر که زیبایی‌شناسی برنامه‌ها باید خیلی بیشتر کار شود.

آموزش دانلود اپ اینونتور

شاید بتوان این کمبود را با کار گروهی و به اشتراک گذاشتن الگوها برطرف کرد. دانلود app inventor برای ویندوز ابزار رایگان Kodular به تازگی منتشر شده است. این یک توسعه ساخته شده از MIT App Inventor است بنابراین بسیار شبیه است.

با این حال، ظاهر دانلود اپ اینونتور زیبایی‌شناسی مدرن‌تر و ویژگی‌های اضافی دارد که طراحی را تسهیل می‌کند، مانند شبیه‌سازی صفحه نمایش.طراحی محصول محور. پیشنهاد طراحی یک اپلیکیشن بر اساس نیازی که در پروژه ABP ایجاد می شود به دانش آموزان مهم است.

یادگیری رسیدگی به جزئیات ابزار از نیاز به برآوردن الزامات تعیین شده در محصول ناشی می شود. آموزش های بی شماری در اینترنت وجود دارد که نحوه ایجاد متنوع ترین برنامه ها را توضیح می دهد.

این امر مستلزم تحقیقاتی است تا ماهیت پروژه در دست در هر زمان مشخص شود.شبیه ساز را روی AI2 نصب دانلود اپ اینونتور و اجرا کنید اگر گوشی یا تبلت اندرویدی ندارید، همچنان می‌توانید

با App Inventor برنامه بسازید. App Inventor یک شبیه‌ساز اندروید ارائه می‌کند که درست مانند اندروید کار می‌کند.

اما روی صفحه کامپیوتر شما ظاهر می‌شود. بنابراین می‌توانید برنامه‌های خود را روی شبیه‌ساز آزمایش کنید و برنامه‌های خود دانلود app inventor برای اندروید را حتی از طریق فروشگاه Play در بین دیگران توزیع کنید.

برخی از مدارس و برنامه های بعد از مدرسه (فعالیت های فوق برنامه) برنامه ها را عمدتاً دانلود app inventor برای ویندوز بر روی شبیه سازها توسعه می دهند و دستگاه ها را برای آزمایش نهایی برنامه ها ارائه می دهند.

برای استفاده دانلود اپ اینونتور از شبیه ساز، ابتدا باید نرم افزاری را روی رایانه خود نصب کنید (این مورد برای راه حل Wi-Fi لازم نیست).

دستورالعمل های مربوط به سیستم عامل خود را دنبال کنید دانلود اپ اینونتور و سپس به این صفحه بازگردید تا شبیه ساز را راه اندازی کنیدمهم: اگر از یک نصب قبلی نرم افزار App Inventor را ارتقا می دهید

یا می خواهید بررسی کنید که آیا رایانه شما آخرین نسخه دانلود اپ اینونتور نرم افزار را اجرا می کند، از صفحه App Inventor 2 دیدن کنید.مرحله 1. برنامه راه اندازی نرم افزار App Inventor را دانلود و اجرا کنیددستورالعمل برای ویندوز دستورالعمل برای گنو/لینوکس دستورالعمل برای Mac OS X.

مرحله 2. aiStarter را راه اندازی کنید (فقط ویندوز و لینوکس)شبیه ساز نیاز به استفاده از برنامه ای به نام aiStarter دارد. این برنامه به مرورگر اجازه می دهد تا با شبیه ساز ارتباط برقرار کند.

دانلود برنامه app inventor برای کامپیوتر

برنامه aiStarter با اجرای بسته نصب App Inventor نصب شد. دانلود app inventor برای ویندوز میانبرهایی برای aiStarter از منوی استارت، روی دسکتاپ و از همه برنامه ها (فقط ویندوز) وجود دانلود اپ اینونتور خواهد داشت.

ویندوز و لینوکس: هر بار که می خواهید از شبیه ساز با App Inventor استفاده کنید، باید aiStarter را به صورت دستی راه اندازی کنید.

کاربران مک مجبور به انجام این کار نیستند! aiStarter به طور خودکار  دانلود app inventor برای ویندوز در Mac شروع می شود و به صورت شفاف در پس زمینه اجرا می شود.برای راهنمایی با aiStarter، به راهنمای اتصال مراجعه کنید.او شروع کننده

نماد aiStarterبرای راه اندازی aiStarter، روی نماد (تصویر بالا) دوبار کلیک کنید. دانلود app inventor برای اندروید با مشاهده پنجره ای دانلود اپ اینونتور مانند شکل زیر متوجه خواهید شد که aiStarter را با موفقیت راه اندازی کرده اید:

ویرایشگر بلوک ها جایی است که شما دانلود اپ اینونتور رفتار برنامه خود دانلود app inventor برای ویندوز را برنامه ریزی می کنید، دانلود app inventor برای اندروید به عنوان مثال. وقتی کاربر روی یک دکمه کلیک می کند چه اتفاقی می افتد.

یک شبیه ساز باز کنید هنگامی که ویرایشگر بلوک ها را با موفقیت باز کردید، روی New Emulator کلیک کنید. در گفتگوی ظاهر شده روی OK کلیک کنید. پس از حدود یک دقیقه، یک شبیه ساز (یک تلفن روی صفحه) ظاهر می شود.اکنون آماده ساختن یک اپلیکیشن هستید.

آیا می توانم App Inventor را دانلود کنم؟

نصب بسته نرم افزاری App Inventor Setup. این مرحله برای همه دستگاه‌های اندرویدی یکسان است و برای ویندوز XP، ویستا، ویندوز 7، 8.1 و 10 یکسان است. اگر از کابل USB برای اتصال به دستگاهی استفاده کنید، باید درایورهای ویندوز را نصب کنید. برای گوشی اندرویدی شما

آیا MIT App Inventor رایگان است؟

App Inventor یک سرویس رایگان و مبتنی بر ابر است که به شما امکان می دهد برنامه های تلفن همراه خود را با استفاده از یک زبان برنامه نویسی مبتنی بر بلوک بسازید.

آیا App Inventor یک نرم افزار است؟

قبل از اینکه بتوانید از App Inventor استفاده کنید، باید نرم افزاری را روی رایانه خود نصب کنید. نرم افزار مورد نیاز شما در بسته ای به نام App Inventor Setup ارائه شده است.

دانلود اپ اینونتور
دانلود اپ اینونتور

کارگردان: 2435 رأی

تاریخ ایجاد شد: 2022-06-26 19:14

امتیازدهی ویرایشگر:
5

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − 2 =